וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת בלגיה נגד מרואן פלאיני

הבלגים דורשים מפיפ"א לאסור על הקשר לשחק במדי אברטון בסופ"ש כיוון שלא קיבל אישור להיעדר ממשחק בינלאומי

ההתאחדות הבלגית פנתה לפיפ"א ודרשה ממנה לאסור על שחקן הנבחרת הבלגית מרואן פלאיני לשחק במדי אברטון בליגה האנגלית בסוף השבוע. אחרי ששיחק במדי בלגיה בניצחון על טורקיה, הקשר המצטיין הוצא מהסגל לקראת המפגש של הבלגים מול אסטוניה ביום רביעי בעקבות ניתוח שהוא אמור לעבור בשיניים.

פה מתחילים חילוקי הדעות. באברטון היו משוכנעים שלפלאיני היה סיכום מוקדם עם מאמנה החדש של בלגיה, דיק אדבוקט, שאם הוא משחק מול טורקיה, הוא יהיה משוחרר מהמשחק מול אסטניה. אדבוקט סבור היה שהסיכום ביניהם היה אחר. אחרי שההתאחדות הבלגית התעקשה שהשחקן לא קיבל אישור להיעדר מהמשחק ביום רביעי, הם ביקשו מפיפ"א להפעיל על השחקן את "חוק חמשת הימים".

לפי החוק הנ"ל, אם שחקן מחמיץ משחק בינלאומי אחרי שזומן לסגל, והוא לא זכה באישור כתוב מההתאחדות שלו, הוא לא יוכל לקחת חלק בשום משחק במשך חמישה ימים. המשמעות מבחינת אברטן היא שפלאיני לא יוכל לשחק מול וולבס בסוף השבוע הקרוב. "פלאיני נקרא למשחק מול אסטוניה, ואם הוא לא יגיע הוא מודע להשלכות", נמסר מההתאחדות.

הטריקולור כבר מתכוננים להצלבה

התאחדות הכדורגל הצרפתית החליטה על שינוי של מועדי כמה מהמחזורים, וזאת כדי להקל על הנבחרת בהכנותיה לקראת משחקי ההצלבה למונדיאל. נבחרת צרפת, כידוע. תארח ביום רביעי את אוסטריה למשחק האחרון של הבית המוקדם, אך הטריקולור יכולים לסיים רק במקום השני, וייאלצו להתמודד ב-14 וב-18 בנובמבר מול נבחרת אירופאית אחרת שסיימה במקום השני בבית המוקדם. הדחייה היא במחזור שאמור היה להיערך ב-28 באוקטובר, שנדחה לחודש דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully