וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנסה לשכנע את לאונרדו שאני רונאלדיניו האמיתי"

קשר מילאן לא מתייאש למרות התקופה הקשה, הישיבה על הספסל, והזימון מהנבחרת שמסרב להגיע: "אני מבין את דונגה"

במידה מסוימת, חוסר ההצלחה של מילאן משתקף ברונאלדיניו, ולהיפך. שני הצדדים מוכשרים לפרקים, לא יציבים, קצת מתבגרים והעונה, הרבה פחות תכליתיים. שבעה מחזורים מפתיחת העונה מדורגת מילאן במקום ה-12 בלבד באיטליה, עם שני נצחונות וארבעה שערי זכות. רונאלדיניו, בתוך כך, שותף בשישה מהם, לרוב על הספסל, ובמאזנו שער בודד.

אמש (שני) זכה הברזילאי בפרס "רגל הזהב", שמוענק לכדורגלנים מעל גיל 29 על אישיותם, הערכת הציבור ובחירת בכירי הענף. זוכים קודמים בפרס היו רוברטו באג'יו (2003), פאבל נדבד (2004), אנדריי שבצ'נקו (2005), רונאלדו (2006), אלסנדרו דל פיירו (2007) ורוברטו קרלוס (2008).

הבוקר העניק הרכש של סילביו ברלוסקוני מקיץ 2008 ראיון לגאזטה, בו הבהיר כי הפתיחה המאכזבת שלו לעונה רק תגביר אצלו את המוטיבציה לקראת ההמשך. "מילות ההערכה של ברלוסקוני אלי נותנות לי אנרגיה אדירה. לעולם לא אעשה משהו כדי לערער את האמון הזה", אמר הברזילאי. "אני רוצה לזכות באליפות עם מילאן העונה. אני נשאר חיובי, ואפילו מוכן לשבת על הספסל ולתת את התרומה שלי".

"אני מחייך כשאני יכול. אנסה לשכנע את לאונרדו שאני רונאלדיניו האמיתי, ושאני ראוי למקום בהרכב הפותח", הוסיף רונאלדיניו. באשר לנבחרת ברזיל ולדונגה, שויתרו על שירותיו במרבית מוקדמות המונדיאל הנוכחיים, אמר השחקן: "אני מקווה לעזור לסלסאו לזכות בגביע העולמי בקיץ הבא. אני מדבר לעתים תכופות עם דונגה ויש לנו מערכת יחסים מצוינת. הוא לא מזמן אותי כרגע ואני מבין אותו - אם אני לא משחק במילאן, איך אוכל לשחק בנבחרת?" שאל רונאלדיניו ברטוריות, לפני שהוסיף: "עם זאת, אני לא מוותר על כלום ויש לי זמן לשכנע את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully