וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסקוין? רק שלא יגמור כמוהו

לפרנק למפארד, הנוכחות של ווין רוני בחדר ההלבשה האנגלי מזכירה את זו של פול גאסקוין: "הוא טיפוס תוסס. נולדים עם זה"

עם תשעה שערים בקמפיין מוקדמות המונדיאל, אין ספק כי אנגליה תחסר מחר (רביעי) את ווין רוני במשחקה האחרון מול בלארוס. האנגלים אמנם כבר העפילו לדרום אפריקה, אך ללא חלוץ מנצ'סטר יונייטד הפצוע, ההתקפה של פביו קאפלו נראית הרבה פחות מאיימת. המאמן האיטלקי צפוי לפתוח במשחק החוץ עם פיטר קראוץ' וגבריאל אגבונלהור בחוד, כשג'יימס מילנר וארון לנון יפתחו באגפים.

אבל הסיפור הגדול הבוקר הוא רוני עצמו. לאחר שקיבל תשבחות עזות מקאפלו בשבוע שעבר, הגיע הבוקר תורו של חברו של רוני לנבחרת, פרנק למפארד, להרעיף עליו שבחים. "אף אחד לא יכול לעשות מה שווין עושה על הדשא, אבל אף אחד לא דומה לו גם בחדר ההלבשה. כשהוא הגיע לראשונה לנבחרת, כשהוא היה בן 17 או 18, הוא היה מגיע שעה לפני המשחק, מתלבש, ומתחיל לבעוט בכדורים ולדבר עם כולם כאילו המשחק לא כזה חשוב", סיפר קשר צ'לסי.

"זה משהו שמדבק את כולם. אם מישהו אחר היה עושה את זה אנשים היו מבקרים אותו, אבל עם ווין - זה פשוט מי שהוא. הוא טיפוס תוסס, עם התלהבות, ואין הרבה שחקנים שיכולים להיות כאלה. נולדים עם זה". ואם נדמה לכם שהתיאור של למפארד מזכיר לכם מישהו, אתם לא טועים. "מעולם לא שיחקתי עם פול גאסקוין, אבל הוא היחיד שהתנהג ככה בחדר ההלבשה של אנגליה. הוא קיבץ אנשים סביבו. חלק מהשחקנים לחוצים מדי כדי לדבר או להתלוצץ לפני משחק, אבל זה יכול להרגיע. וכמו גאזה, ווין יכול לגבות את ההתנהגות הזאת בצורה בה הוא מתאמן ומשחק".

באשר לחסרונו הנקודתי של רוני במשחק נגד בלארוס, אמר למפארד: "יש לנו ערבוב טוב של שחקנים מנוסים וצעירים שיכולים להראות מה הם שווים. בקריירה שלי, כל פעם שאתה מאבד שחקן גדול זה עושה את כל השאר יותר חזקים. שחקנים חייבים להיות יותר מרוכזים ולתת קצת אקסטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully