וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס ארויו חתם במיאמי

רכזה לשעבר של מכבי ת"א קיבל חוזה לא מובטח לעונה אחת. ארויו: "זאת הזדמנות נהדרת עבורי". וייד: "הוא פליימייקר"

בסיום העונה שעברה, כשהיה נראה כי מכבי תל אביב לא תשאיר את קרלוס ארויו בסגל שלה, היה ברור כי ארויו לא יתקשה למצוא לעצמו קבוצה חדשה. הרכז הפורטו-ריקני תר אחר חוזה שיחזיר אותו לליגה הטובה בעולם, והערב (שני) הוא חתם במיאמי היט לחוזה לא מובטח לעונה הקרובה, שיהיה שווה 1.1 מיליון דולרים. משמעות החוזה הוא שהקבוצה יכולה לשחרר את השחקן, במידה וזה לא ירשים במשחקי טרום העונה ופתיחת הליגה בסוף אוקטובר.

בהיט חיפשו מזה זמן מה מחליף לעמדת הרכז, כיוון שכריס קווין נקע את כף רגלו הימנית, וייעדר מהמשחקים הקרובים. ארויו, ששיחק 7 עונות ב-NBA הביע בעבר את רצונו להגיע למיאמי, אך עד כה, הדבר לא התאפשר. "ההזדמנות הגיעה במהירות", אמר ארויו. "אני מתרגש להיות כאן. אני יודע שכמה מהחבר'ה פצועים, ואני אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה. אם זה אומר להוביל, אז זה מה שאעשה. זאת הזדמנות נהדרת עבורי להגיע לפה ולשחק בבית".

ההיט שמו את המושכות בידיו של הגארד הצעיר שלהם, מריו צ'אלמרז, וחיפשו רכז עם ניסיון שיגבה אותו. השמות שעלו מלבדו של ארויו הם אלה של ג'מאל טינסלי, ברווין נייט, בובי ג'קסון וסטפון מארבורי, אך אף אחד מהם לא הסכים להגיע עבור חוזה לא מובטח. מלבדו של ארויו, כמובן.

מאמן הקבוצה, אריק ספולסטרה התייחס להחתמה החדשה: "הערכנו כמה שמות, והוא היה פנוי. הוא מכיר טוב את המשחק וזה המהלך הנכון עבורנו". את המחמאות האמיתיות קיבל ארויו מכוכב ההיט, דוויין וייד, שאמר על הרכז: "הוא פליימייקר, בראש ובראשונה. הוא הולך לעזור למריו, וזה יהיה טוב עבורו. קרלוס היה ב-NBA כבר כמה שנים בקבוצות טובות. הניסיון שלו הולך לעזור להרבה מהחבר'ה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully