וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל מקלארני עוזב את עירוני נהריה

12.10.2009 / 22:00

הקלע המוכשר של יעקב ג'ינו הודיע למאמן לפני משחק ההפסד לבני השרון כי החליט לקחת פסק זמן מכדורסל, ויחזור לארה"ב

עירוני נהריה הופתעה הערב (שני) לגלות כי הזר קייל מקלארני עוזב את הקבוצה ויקח פסק זמן מכדורסל בשנה הקרובה לפחות. מקלארני הודיע ליו"ר אבי סבג שעל אף התנאים הטובים בקבוצה, והחיבור שנוצר בינו לבין המועדון, ההחלטה שלו היא סופית והוא צפוי לעזוב את הארץ בימים הקרובים. בנהריה יחפשו זר רביעי בימים הקרובים שישלים את הסגל של יעקב ג'ינו.

נהריה הפסידה הערב במשחק אימון לבני השרון 93:82, כשמקלארני שהודיע כאמור על הפרישה רק לפני החימום, לא משותף במשחק. בבני השרון מרוצים מהיכולת של הקבוצה, ומצפים לפתיחה טובה של העונה במשחק הראשון מול עירוני רמת גן בעוד שבוע וחצי. קלעו לבני השרון: קוקי בלצ'ר 19, רון סטיל 18, אוגונה אוניקווה 12, דורי אסף 10, מאט הראיז ואורי יצחקי 9 כל אחד, שון ג'יימס ובן רייס 8 כל אחד.

מקאלרני (22, 1.83), נחשב לגארד בעל קליעה טובה מחוץ לקשת שעשה פריצה גדולה כבר בעונתו השנייה במכללה, ובתחזיות הדראפט באותה עונה נכלל בסוף הסיבוב הראשון, אך העדיף להשאר במכללת נוטרדאם בה למד. בעונתו האחרונה במכללה רשם מקאלרני 15 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים למשחק. בקיץ ניסה את מזלו במדי לוס אנג'לס קליפרס בליגת הקיץ אך לא קיבל חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully