וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר נשים: רמלה ואשדוד בגמר

מכבי אשדוד הדיחה את האלופה בניצחון 86:87 מסל בשנייה האחרונה, רמלה ניצחה גם בשניות הסיום 77:78 את אליצור חולון

לאחר שגביע ווינר חולק להפועל ירושלים בגברים, התפנו גם הנשים להאיבק על התואר הראשון לעונה, ובסיום הערב (שני) נקבע כי לגמר שייערך מחר יגיעו אליצור רמלה ומכבי אשדוד. בדיוק כמו אצל הגברים, גם כאן נראה היה שכל אחת מן הקבוצות כבר להוטה לפתוח את העונה, ושני המשחקים היו צמודים מאוד, ומרתקים.

במשחק הראשון של הערב ניצחה אליצור רמלה את אליצור חולון, 77:78. הרבע הראשון הסתיים ביתרון של 5 נקודות לחולון, ולקראת הרבע האחרון הוליכו החולוניות ב-3 נקודות. אלא שרמלה הצליחה לצמק, ושנייה לסיום המשחק, ביצעה נואל קווין חדירה להגנה הצפופה של חולון וקלעה את סל הניצחון, שנייה לסיום.

קלעו לרמלה: דיאנה ג'קסון 22, נואל קווין ואשלי פריס 12 כל אחת, אינה גורביץ' 11, אנקוטה סטונסקי 9, שמרית גיגי 7, אורטל אורן 5. לחולון: ראשונדה מקנטס 31, תמרה רנסבורג 19, אנגלינה סיזדייל 17, רויטל כרמון 6, חנה הללי 2.

במשחק השני גברה מכבי אשדוד על האלופה מרמת השרון 86:87, כשגם כאן הוכרע המשחק בסל דרמטי בשניית הסיום. הרבע הראשון הסתיים ביתרון של בנות רמת השרון 19:27, ולמחצית ירדו שתי הקבוצות כשהיתרון עמד 7 נקודות לקבוצתה של אוסטפלד. אלא שאשדוד החלה לצמק, ושנייה לסיום קלעה קורטני פרייס את סל הניצחון.

קלעו למכבי אשדוד: אשלי ווקר 26, נטאשה לייסי 20, קורטני פריס 16, אורנית שוורץ 8, ז'נה מוסטפינה 6, שירן צעירי 5, נופר שלום 3, לירן בוכריס 3. לרמת השרון: אמברוסיה אנדרסון 25, לייני סלווין 23, מירב דורי 10, שרי פאם 7, איילת כהן 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully