וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: ראשל"צ גברה על נתניה, אשקלון גברה על עפולה

הקבוצה של בירנבוים כבר איבדה פער של 25 נקודות מול אליצור מכבי נתניה, אך ניצחה 74:78. 72:98 לאשקלון על עפולה

במשחק אימון שנערך הערב (שני) גברה מכבי ראשון לציון על אליצור מכבי נתניה 74:78. ראשון לציון הגיעה למשחק עם שני זרים, כאשר רוד גריזארד, שחתם בקבוצה במהלך סוף השבוע, הגיע רק בבוקר לישראל וצפה במשחק מהצד. הזר אייזאה ויקטור הציג יכולת טובה במשחק, ועדיין לא ידוע האם ישוחרר. כמו כן גם הזר לארי אובאנון עבר מספר בדיקות בעקבות פציעה בכף הרגל, ועדיין לא ידועה חומרת פציעתו. נתניה הופיעה ללא הזרים החדשים מרקו קילינגסוורת' וקווין בראסוול, שינחתו בישראל רק מחר.

ראשון פתחו את המשחק טוב, אבל פציעה של הזר דלרון ג'ונסון בדקה השנייה השאירה את נתניה במשחק. ארז מרקוביץ' נכנס לעניינים ונתן לראשון יתרון 14:23 בסוף הרבע הראשון. ראשון המשיכה ביכולת הטובה ברבע השני, כשמאיר טפירו מוביל את העניינים והקבוצה ברחה ליתרון 28:48 במחצית. נתניה חיפשה מי שיחזיר אותה לתמונה, אבל אפילו שמוליק ברנר בהופעת הבכורה לא עזר ובסוף הרבע השלישי הוליכה ראשון 42:65. רבע אחרון מצוין של נתניה, בראשות אלירן גואטה שעלה מהספסל, הדהים את אפי בירנבוים וכמעט נתן לנתניה את הניצחון, אך ראשון ידעו לשמור על היתרון בשניות האחרונות בדרך לניצחון 74:78.

קלעו לראשון לציון: ארז מרקוביץ 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, מאיר טפירו (7 אסיסטים), אבי בן שימול, אייזאה ויקטור (7 ריבאונדים ו-4 חסימות) ויהוא אורלנד 14 כל אחד, איתי לב 4.

קלעו לנתניה: דנילו פינוק 18, אלירן גואטה 14, טוני וושהאם 13, רוברט רותבארט 9, ליאור חכמון 8, אוריה גור 7, טוני יאנגר 4.

אשקלון גברה על עפולה

במשחק נוסף שנערך הערב גברה עירוני אשקלון על הפועל עפולה בצורה חלקה 72:98. הקבוצה של אריאל בית הלחמי שיחקה לראשונה עם הזר החדש מארשל סטריקלנד, ולא התקשתה מול עפולה שטרם ניצחה במשחקי האימון וממשיכה לנסות להתחבר. במחצית הוליכו שחקניו של בית הלחמי 25:46, בדרך לניצחון. אשקלון תשחק ביום חמישי מול מכבי ראשון לציון ואילו עפולה תתארח אצל גלבוע/גליל.

קלעו לעירוני אשקלון: עומאר סניד 24, בריאן טולברט 21, ג'ימי בקסטר 13, מארשל סטריקלנד 9, כריס ווטסון 8, מורן רוט 6, טל דן ואלעד הופמן 4 כל אחד, יוחאי יפרח 3, אבי סוכר, דרור דוידי וברוקס סיילס 2 כל אחד. בלטו בשורות עפולה: ג'סטין דנטמון 15, במבה פול 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully