וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנבארו: "תפסתם אותי בביצים"

פאביו קנבארו תוקף את התקשורת באיטליה על הסיקור בפרשת הסמים: "חשבתי שאני חולם". זלאטן מבקר את הסגל של אינטר

פאביו קנבארו תקף היום (שני) ישירות את התקשורת האיטלקית, וזאת בעקבות הסיקור המוטה על פרשת הסמים שלו. כבר בשבת התברר כי הבלם האיטלקי נקי ולא השתמש בחומרים אסורים, ושמקורן של התוצאות החיוביות הן משימוש בכדורים אנטי אלרגיים כדי לטפל בעקיצת דבורה, והיום הוא שוב תקף את העיתונאים כשאמר "תפרתם לי תיק".

"המצפון שלי נקי", אמר קנבארו, "בן אדם מקבל עקיצה מדבורה, ופתאום הוא מגלה בכל העיתונים שהוא משתמש בסמים. כשזה קרה, חשבתי שאני חולם. הכל הייתה הגזמה אחת גדולה. לאורך כל הקריירה שלי שמרתי על החוקים, ואני מקווה שדברים כאלה לא יחזרו".

"תפסתם אותי בביצים", האשים קנבארו, והמשיך: "אם לא הבנתם, אני אחזור על זה שוב: פשוט תפסתם אותי בביצים".

זלאטן מבקר את הסגל של אינטר

נדמה שזלאטן איברהימוביץ' אכן מאושר בברצלונה, ובראיון למגזין של הקבוצה הוא ממשיך להלל את קבוצתו החדשה, ואף לעקוץ את קבוצתו הקודמת, אינטר.

"באינטר לא היו מספיק שחקנים שיכלו לעשות את השינוי", אמר החלוץ השבדי, "כשאחד מהם נפצע, היינו תקועים והמשחק הפך לקשה. בברצלונה זה אחרת לגמרי, יש פה הרבה מאוד שחקנים שיכולים לעשות שינוי במשחק במהלך אחד ולהפוך את המשחק. זה מה שהופך אותה לקבוצה גדולה".

זלאטן בן ה-28 מספר על הכניסה לנעליים הגדולות של סמואל אטו: "הוא מאוד הצליח פה, ואני מכבד מאוד את התקופה שלו בקבוצה, אבל העובדה שהגעתי במקומו לא הלחיצה אותי. להפך, היא יצרה לי מוטיבציה".

לסיכום סיפר איברהימוביץ' על מקורות האמביציות שלו: "לסיים במקום השני או השלישי זה ממש לא מעניין אותי. מבחינתי, זה כמו לסיים במקום האחרון. או מקום ראשון, או כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully