וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "ריאל מדריד היא קורבן של הטרבל שלנו"

קשר ברצלונה יודע למה ריאל עשתה מסע רכש מטורף. רונאלדו מסביר למה פציעתו הוחמרה: "הייתי חייב לנסות לעזור לפורטוגל"

הבדיקות הרפואיות המקיפות שעבר כריסטיאנו רונאלדו במהלך היום במדריד אישרו את החששות של אנשי ריאל לפיהן החלוץ הפורטוגלי ייאלץ להיעדר כחודש מהמגרשים, לאחר שהחמיר את פציעתו בקרסול במהלך משחק נבחרת פורטוגל מול הונגריה בשבת (0:3).

רונאלדו, שנפצע במשחק ליגת האלופות מול מארסיי והחמיץ את משחק ההפסד בסביליה, לא הסכים לוותר על הופעה במדים הלאומיים במשחק הקריטי לנבחרתו, אך דידה החוצה בדקה ה-27 לאחר שספג מכה נוספת בקרסולו הפגוע. "הרגשתי טוב לפני המשחק", אמר רונאלדו ל-"אס". "למרות שלא הייתי כשיר במאת האחוזים והרגשתי קצת כאבים בקרסול. אבל הייתי חייב לנסות לעזור לנבחרתי להעפיל למונדיאל".

לגבי תקופת ההחלמה הארוכה המצופה לו אמר רונאלדו: "אני רגוע כי אני יודע שעם התשוקה שלי לחזור למגרשים אני אתאושש במהירות, בעזרתם של הרופאים המעולים של ריאל מדריד, ואני אהיה בסדר".

בריאל, לעומת זאת, לא קיבלו בשלוות נפש את העובדה שהכוכב שעלה להם 94 מיליון יורו הקיץ החמיר את פציעתו, והפנו אצבע מאשימה לעברו של מאמן פורטוגל, קרלוס קיירוש, שהעביר כזכור תקופה לא מוצלחת כמאמן הבלאנקוס לפני כחמש שנים: "זו הייתה החלטה מטופשת של קירוש לאפשר לו לשחק", אמר גורם בריאל ל-"מארקה", ואף רמז שייתכן שלקיירוש נותרו משקעים נגד ריאל שהנחו אותו בהחלטתו.

בריאל כבר השלימו עם חסרונו של רונאלדו במשחקי הליגה מול ויאדוליד, ספורטינג חיחון וחטאפה, וממשחק ליגת האלופות מול מילאן, אך יעשו הכל כדי להכשירו לדרבי הגדול של מדריד בויסנטה קלדרון מול אתלטיקו בשמיני בנובמבר.

יוהאן קרויף, מנגד, לא סבור שהיעדרותו של רונאלדו תהיה כל כך קריטית עבור ריאל. "ריאל הפסידה בסביליה? כל אחד יכול להפסיד שם", כתב קרויף בטורו השבועי ב"אל פריודיקו", "האם זה קרה בגלל שרונאלדו לא שיחק? לפי החוק המשוגע הזה, ריאל תפסיד עכשיו את כל המשחקים בתקופה שהוא ייעדר. אני לא חושב שזה יקרה".

קרויף אף יצא להגנתו של המאמן מנואל פלגריני: "כל הזמן אומרים לו שהקבוצה שלו לא משחקת ברצלונה, אבל זה בלתי אפשרי. יש לו שחקנים שונים לחלוטין, ולכן הקבוצה שלו נראית שונה לחלוטין".

צ'אבי: "ריאל תמיד מאיימת"

לצ'אבי הרננדז, קשר ברצלונה, אין ספק שמסע הרכש האימתני שעשתה ריאל מדריד במהלך הקיץ נעשה אך ורק כתגובה לברצלונה. "אין ספק שריאל היא קורבן של הטרבל שלנו", אמר צ'אבי, שהיה אחד מהאחראים העיקריים לזכייה אשתקד של בארסה באליפות, בגביע ובגביע האלופות, "הם היו חייבים למצוא נשיא חדש ולהוציא מיליוני יורו כדי להחזיר את הקהל ולרגש מחדש את אוהדיהם".

צ'אבי יודע שלמרות הרכש הנוצץ של ריאל, מי שנראית עדיין כמועמדת הבכירה לאליפות היא המכונה המשומנת של ברצלונה: "זה נורמלי שאנחנו עדיין באופוריה, בגלל שיש לנו קבוצה נהדרת, אבל אף אחד לא יכול לשכוח שריאל מדריד, ולא משנה עם מי ומתי היא משחקת, הוכיחה שהיא תמיד תחרותית ומאיימת".

צ'אבי אף נשאל לגבי השאיפות שלו לעתיד, וענה: "אני מקווה לזכות בכמה שיותר תארים. יש לי כבר שתי מדליות מגביע האלופות, ואני שואל את עצמי למה שלא אזכה בכאלה שוב ושוב".

עדכון ראשון: 15:20
עדכון אחרון: 18:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully