וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנצ'ז: "נשארנו עם תחושת החמצה"

מאמן בוליביה סימן איקס גם על ברזיל, והודה שנבחרתו שווה יותר מהמקום התשיעי. דונגה: "ידענו שלא יהיה קל לשחק שם"

בזמן שארגנטינה ואורגוואי מתכוננות לקרב האדיר ביניהן ביום רביעי על המקום הרביעי במוקדמות המונדיאל, ברזיל רשמה אמש (ראשון) את הפסדה השני בקמפיין כשנכנעה 2:1 לבוליביה בלה פאז.

הברזילאים, שכבר הבטיחו את עלייתם לדרום אפריקה בזכות הניצחון בארגנטינה בחודש שעבר, עלו עם הרכב משני וספגו שני שערים מוקדמים, וגם שער מצמק של נילמאר במחצית השנייה לא מנע מהם הפסד רשמי ראשון אחרי 19 משחקים. "ידענו שלא יהיה קל לשחק בלה פאז", אמר מאמן ברזיל דונגה בסיום. "היינו יכולים להתמודד עם תנאי הגובה אם היה לנו מספיק זמן להתאקלם שם".

בבוליביה חגגו את הניצחון, שהצטרף לניצחונות הביתיים המרשימים על ארגנטינה (1:6) ופראגוואי (2:4), אך לא עזר לירוקים להתרומם מעל המקום התשיעי המאכזב בבית הדרום אמריקאי, אליו צללו בעקבות ההפסדים הכפולים מול ונצואלה ואקוודור.

מאמן בוליביה, ארווין סאנצ'ז, אמר לאחר המשחק: "זה ניצחון חשוב לאור משחקי העבר בין הנבחרות. למרות שהשגנו בסך הכל שלוש נקודות, לנצח את הנבחרת הטובה בעולם זה משהו שמשאיר אותך עם תחושה של התעלות. ועדיין הניצחון הזה משאיר אותנו עם תחושת החמצה, כי ניצחנו את הנבחרות הגדולות אבל הפסדנו לאלו שאסור היה לנו להפסיד להן".

רונאלס ראלדס, בלם מכבי תל אביב ששיחק אתמול כקפטן בניצחון היוקרתי של הבוליביאנים, הוסיף: "למדנו מהתקופה הקשה שלנו והוכחנו שצריך רק להאמין ואפשר לנצח את הנבחרות הטובות בעולם, ואפילו את הנבחרת הכי טובה בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully