וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני ר"ג הפתיעה את אקדמיק סופיה

12.10.2009 / 20:44

הקבוצה של דני גוט גברה 70:73 על הבולגרים, המאמן הגאה אמר: "ניצחנו קבוצת יול"ב קאפ עדיפה". טאג' מקאלו קלע 17

עירוני רמת גן פתחה הערב (שני) את הופעותיה בטורניר ההכנה בקפריסין עם ניצחון מרשים על אקדמיק סופיה מבולגריה 70:73. שחקניו של דני גוט פתחו את המשחק בצורה לא טובה, והבולגרים עלו ל-12:21 בסוף הרבע הראשון, וליתרון 12 במהלך הרבע השני, אך דווקא אז החלה רמת גן את הקאמבק וירדה למחצית בפיגור 38:34. במהלך הרבע השלישי לקחה רמת גן את ההובלה וסיימה את הרבע ביתרון 53:57, אותו ידעה לשמור בעזרת משחק הגנה טוב בדרך לניצחון 70:73.

"היה לנו את כל התירוצים האפשריים אם רצינו", אמר אחרי המשחק דני גוט, "לא ישנו כל הלילה, הגענו לפה מאוחר ושיחקנו את המשחק הראשון. למרות זאת באנו ונתנו משחק עם הרבה נחישות. ניצחנו קבוצת יול"ב קאפ עדיפה. שיחקנו כקבוצה במשך כל המשחק, ולא נשברנן. אני גאה בשחקנים שלי".

קלעו לרמת גן: טאג' מקאלו 17, במבלה אוסבי 13 ו-6 ריבאונדים, ברנדון יואינג 12, ג'וליאן קאזו וג'ייסון תומאס 11 כל אחד, אור ברנר 5, חן זיגדון 3, שון דניאל 1.

המשחק השני של רמת גן בטורניר יהיה מול המארחת, קראבנוס של עדי אזולאי, שבשורותיה משחק גם שחקנה של רמת גן בעונה שעברה כרמלו לי. ביום רביעי תסיים רמת גן את הטורניר במפגש מול אכיליאס הקפריסאית, בשורותיה תפגוש רמת גן את אקס מכבי ראשון לציון וגבעת שמואל, כריס גארנר. רמת גן תשוב ארצה ביום חמישי ותמשיך בהכנות לקראת המשחק הראשון של העונה ב-25 באוקטובר מול בני השרון בהרצליה.

עדכון ראשון: 10:01
עדכון אחרון: 20:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully