וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "לא אכפת לי אם שחקן בא מריאל או ברצלונה"

מאמן ספרד דוחה את ההאשמות כי הוא מעניק יחס מועדף לשחקני בארסה. ראניירי:" נראה שטוטי רוצה לחזור לאזורי"

ספרד הבטיחה די מזמן את עלייתה לדרום אפריקה 2010, אך למרות הניצחון בארמניה והיכולת של הנבחרת, במדינה תוקפים את המאמן ויסנטה דל בוסקה. הטענות כלפי המאמן הן שהוא מעניק יחס מועדף לשחקני ברצלונה, וזאת לאחר ששחרר את צ'אבי וקרלס פויול ממשחק הנבחרת נגד בוסניה, בעוד חלוץ ליברפול הפצוע פרננדו טורס נשאר בסגל. בספרד מדווחים כי הפציעה ממנה סובל טורס לא פחות קשה מזו של פויול וצ'אבי.

דל בוסקה דחה את ההאשמות מכל וכל. "דיברנו מה יהיה הכי נכון לעשות, ושחררנו את פויול וצ'אבי. הם לא ישחקו נגד בוסניה. לא אכפת לי אם שחקן בא מריאל, ברצלונה או פנרבחצ'ה. הייתי מתייחס ככה לכל המקרים", אמר המאמן ל"אס". דל בוסקה אמר כי שוחח עם מאמן ליברפול, רפא בניטז, והסביר לו כי לא ייקח סיכון במקרה של טורס. "טורס נשאר והוא תחת השגחה. אתמול הוא נשאר במלון שלו יחד עם פיזיותרפיסט", אמר דל בוסקה, "בניטז התקשר אליי והסברתי לו את המצב. נדאג לבריאותו של טורס כמו לשאר השחקנים. אמרתי לבניטז שאנחנו מתייחסים אליו כמו שהם מטפלים בו בליברפול. אם הוא ירגיש טוב וירצה לשחק, הוא ישותף במשחק נגד בוסניה, אם תהיה לובעיה, הוא לא ישחק. זה פשוט".

בינתיים ריאל מדריד תיאלץ להסתדר בלי כריסטיאנו רונאלדו הפצוע בקרסול הימני. ההערכה הראשונית דיברה על שבועיים מחוץ למגרש, אולם לאחר בדיקות יתכן כי הקשר הפורטוגלי ייעדר כשלושה שבועות ואפילו חודש. בשל כך יחמיץ רונאלדו בין 5 ל-7 ממשחקי הקבוצה. "אני מאוכזב כי הייתי בכושר טוב, ומדובר בפציעה חוזרת שפוגעת בי", אמר רונאלדו ל"אס". "רונאלדו ינוח ואנחנו מאמינים שהוא יהיה כשיר למשחק בליגת האלופות נגד מילאן, זה תלוי במה שיקרה בימים הקרובים", נאמר בצוות הרפואי של ריאל.

טוטי מתגעגע לאזורי?

משחקו האחרון של פרנצ'סקו טוטי במדי איטליה, היה ב-9 ביולי 2006, אז ניצחו האזורי את צרפת בפנדלים וזכו באליפות העולם בפעם הרביעית. נראה ששערו הדרמטי של אלברטו ג'ילאדינו באירלנד, שער שהעניק לאזורי 2:2 והבטיח את עלייתם למונדיאל 2010, עורר בקיסר של רומא תחושות געגוע למדי אלופת העולם, וטוטי בן ה-33 שוקל לבקש לחזור לנבחרת.

"אני חושב שהדרך של טוטי לנבחרת נסללת", אמר מאמנו ברומא קלאודיו ראנייר, בראיון ל"גאזטה דלו ספורט". "הוא נתן ויתר על חולצת האזורי בגלל פציעות ובעיות פיזיות. נראה שהוא רוצה לחזור עכשיו. אם טוטי יציע את עצמו ומרצ'לו ליפי יחשוב על זה, אולי הדלת שלו לנבחרת תיפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully