וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל מציגה: צרות של עשירים

מוליכת הבית הדרום אמריקאי הפסידה לבוליביה 2:1, אבל מדובר במשחק חסר חשיבות שלא מתקרב לצרות של ארגנטינה

המחזור הלפני אחרון בבית הדרום אמריקאי של מוקדמות המונדיאל הסתיים הערב (ראשון) בניצחונה של בוליביה הלפני אחרונה על המוליכה ברזיל 1:2. המשחק בלה פאז היה חסר חשיבות, מאחר וברזיל כבר הבטיחה את עלייתה למונדיאל, בעוד שהבוליביאנים איבדו סיכוי.

בוליבה רשמה אמנם ניצחונות על שתי הנבחרות הגדולות של היבשת בקמפיין הזה, אבל כשלה ברוב המשחקים האחרים, מה שאיפשר לה להופיע למשחק הזה בצורה משוחררת, כשרונלד ראלדס ממכבי תל אביב פתח בהרכב עם סרט הקפטן. מאמן ברזיל דונגה הציג הרכב משני יחסית, כאשר מבין הכוכבים שכן פתחו אפשר היהי לראות את חוליו סזאר, מאיקון, לואיזאו, אנדרה סנטוס ואדריאנו.

החגיגה של הנבחרת המארחת נפתחה כבר בדקה העשירית, כשאדגר אוליברס כבש את השער הראשון. ההתקפה של ברזיל לא הורגשה כלל במחצית הראשונה, מה שאיפשר למרסלו מרטינס מורדר ברמן להפתיע ולכבוש את השער השני, מבעיטה חופשית חזקה במיוחד בדקה ה-31. ברזיל התעוררה במחצית השניה, דונגה ביצע שלושה חילופים - אבל זה הספיק לה רק כדי לכבוש שער מצמק. זה קרה בדקה ה-70, כשההתקפה של בוליביה איבדה כדור, וברזיל ניצלה את זה כדי לצאת למתפרצת, שהסתיימה בכדור רוחב לעברו של נילמאר, שהמשיך בנגיחה מקרוב פנימה. דני אלבס היה קרוב מאוד לשער השוויון עם פצצה לכיוון השער בשניה האחרונה של תוספת הזמן, אבל הכדור שלו פיספס בכמה סנטימטרים את המסגרת.

למרות ההפסד שלה, ברזיל שמרה על המקום הראשון בבית בזכות יחס שערים עדיף על פרגוואי. אם תנצח בביתה את ונצואלה ביום רביעי, היא גם תסיים את הקמפיין ראשונה. בוליביה התנחמה בעובדה שהיא לא תסיים אחרונה בבית, בזכות הפרש של חמש נקודות על פרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully