וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: נס ציונה מרגישה בנוח

הקבוצה שעדיין לא ניצחה בליגה, גברה על כפ"ס 0:1 והבטיחה את מקומה ברבע הגמר. מרמורק ניצחה את הפועל ראשל"צ 0:1

אחרי שחולקו שבעה כרטיסים לרבע גמר גביע הטוטו בלאומית, תפסה הערב (שני) סקסציה נס ציונה את הכרטיס האחרון, כשעשתה זאת בסטייל, עם ניצחון 0:1 על מוליכת הליגה הלאומית, הפועל כפר סבא. הפועל מרמורק השיגה ניצחון חוץ על הפועל ראשון לציון 0:1, שיסייע לה בעיקר בצבירת ביטחון עצמי, אבל לא ישנה דבר בנוגע לעלייה. במשחק נוסף ששוחק לפרוטוקול נפרדו עירוני קרית שמונה והפועל אשקלון בתיקו 1:1.

הפועל ראשון לציון - הפועל מרמורק 1:0

בניגוד לקשיי ההתאקלמות בליגה, ראשון לציון בגביע הטוטו הייתה הקבוצה המושלמת היחידה. בית ג' למעשה כבר הוכרע כשמכבי הרצליה הצטרפה לשחקניו של יעקב הלל, מה שאיפשר לשחקניו של הלל להרשות לעצמם לעלות בהרכב חסר, והאורחים ניצלו זאת והשיגו ניצחון שלא שינה דבר עבורם. לאחר מחצית ראשונה מאופסת ומאכזבת, היה נדמה כי המשחק יסתיים בתיקו נטול שערים, אבל שער בודד של רוני אוחנה בדקה ה-75, ניצח למרמורק את המשחק.

עירוני קרית שמונה - הפועל אשקלון 1:1

היורדת מליגת העל כבר עלתה לשלב רבע הגמר ופגשה את קבוצתו של אורי מלמיליאן, שמנסה נואשות להתחבר. המארחים פתחו חזק ועלו ליתרון כבר בדקה ה-15, כשוויאם עמאשה העלה את קבוצתו ליתרון מהיר. אשקלון ניסתה להגיב, אבל לא מצאה את הרשת עד לדקה ה-90, אז כבש עומר אדם את השער השני במשחק, שחילק את הנקודות בין הקבוצות, בתיקו שכבר לא קבע דבר עבור שתיהן.

הפועל כפר סבא - סקציה נס ציונה 1:0

מוליכת הליגה הלאומית, הפועל כפר סבא, קיוותה לתפוס ברגע האחרון את המקום השני בו החזיקה נס ציונה, במטרה להעפיל לרבע הגמר, אבל לשם כך היא היתה חייבת ניצחון ביתי. אלא שעושה רושם כי מה שעובד לכפר סבא בליגה, לאו דווקא עובד בגביע הטוטו. בנס ציונה, לעומת זאת, המצב הפוך לגמרי, והאורחים שעדיין לא השיגו ניצחון בליגה, היו זקוקים לנקודה בלבד בכדי לעלות, אבל למה להסתפק בתיקו כשאפשר לנצח? האורחים ניצחו הודות לשער של הזר אנתוני פארקר בדקה ה-20 והשאירו מאחור את כפר סבא, שתיאלץ להתעמק העונה רק במפעל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully