וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סהר מצטרף לנבחרת הצעירה

11.10.2009 / 22:24

חלוץ אספניול לא יכול לשחק עם הבוגרת בשוויץ בגלל צהובים, וימריא לגרמניה כדי לעזור לנבחרת של איוניר במשחק הידידות

חלוץ אספניול ונבחרת ישראל, בן סהר ימריא מחר לגרמניה וייצטרף לנבחרת הצעירה שתפגוש את הנבחרת המקבילה של גרמניה למשחק ידידות ביום שלישי הקרוב. סהר ששיחק אמש במדי הנבחרת הבוגרת בנצחון 1:3 על מולדובה, ספג כרטיס צהוב שני שיימנע ממנו לשחק במשחק נגד שוויץ ביום רביעי ולאחר ששוחרר על ידי דרור קשטן מהסגל לקראת הנסיעה, הוא יעמוד לרשותו של מוטי איווניר במשחק שייערך בעוד יומיים באצטדיון בפרנקפורט. יחד עם סהר, נמצאים בנבחרת גם שלושת הלגיונרים הנוספים, גיל שוחט מבונר, רמי גרשון מסטנדרד ליאז' וכמובן גיא אסולין מברצלונה.

המשחק בגרמניה יהווה למעשה הכנה לקראת צמד המשחקים שמצפים לנבחרת בחודש הבא נגד מונטנגרו ובולגריה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה כאשר נכון לעכשיו מוליכה ישראל את הבית עם שבע נקודות לאחר שלושה משחקים. בשבוע שעבר קיימה הנבחרת מחנה אימון קצר שהסתיים במשחק אימון בו ניצחו שחקניו של מוטי איווניר 0:5 את הכח עמידר רמת גן.

במשחק שנערך היום במסגרת הבית הישראלי נפרדו שבדיה וקזחסטן בתיקו 1:1, מה שמשאיר למעשה את הקרב על ראשות הבית נכון לעכשיו בין ישראל לשבדיה.

סגל הנבחרת:

שוערים: אריאל הרוש (בית"ר ירושלים), צליל חתוכה (הפועל פתח תקווה), גיל שוחט (בונר).

הגנה: אושרי רואש (הפועל חיפה), ישראל ראש (מ.ס.אשדוד), עודד אלקיים (הפועל חיפה), אוראל דגני (מכבי נתניה), מרק גורמן (מכבי אחי נצרת), רמי גרשון (סטנדרד ליאז').

קישור: ביבראס נאתכו (הפועל תל אביב), רן אבוקרט (הפועל חיפה), לירוי צעירי (בני יהודה ת"א), אבי ריקן (בית"ר ירושלים), אלמוג כהן (מכבי נתניה), ציון צמח (מכבי תל אביב), גיא אסולין (ברצלונה).

התקפה: בן סהר (אספניול), טל בן חיים (מכבי פ"ת), עומר דמארי (מכבי פ"ת), דודי ביטון (הפועל רעננה), חן עזריאל (בית"ר ירושלים), תומר סוויסה (קרית שמונה), טוטו תמוז (בית"ר ירושלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully