וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות מהבלקן עד דרום אפריקה

בסרביה חגגו את ההעפלה ההיסטורית למונדיאל, ובבוסניה שהבטיחה את מקומה בהצלבה לא יכולים לחכות להצטרף אליהם

נבחרת ישראל אומנם לא תגיע למונדיאל, אך ברחבי היבשת ניתן למצוא כמה נבחרות מפתיעות יותר ומפתיעות פחות שכן הצליחו למצוא את עצמן בגביע העולמי, או לפחות בינתיים בשלב ההצלבה. מלבד לשוויץ וליוון הלא מרשימות, ניתן למצוא ברשימה את סלובקיה ואת סלובניה (הראשונות בבית 3, שהקדימו את צ'כיה ופולין), את בוסניה (השנייה בבית 5, שמקדימה את טורקיה ובלגיה), ואת סרביה (שהבטיחה את מקומה מהמקום הראשון בבית 7 לפני צרפת).

סרביה חוגגת

סרביה הוכיחה אתמול שההעפלה שלה למונדיאל בדרום אפריקה לא הייתה מקרית, כשהביסה 0:5 את רומניה והוכיחה את עוצמתה. סרביה, שהעפילה פעם שנייה ברציפות למונדיאל (אז עדיין כמדינה יחד עם מונטנגרו), הבטיחה בגדול את המקום הראשון בבית 7 האירופאי, כשהיא מקדימה את צרפת, אוסטריה, ליטא ורומניה.

"בניצחון הזה ובהעפלה הזאת העלינו את רף הציפיות מאיתנו", יודע קפטן הנבחרת דז'אן סטנקוביץ', "היה עלינו לחץ גדול כדי לסיים את העבודה מול 50 אלף אוהדים, אבל אחרי השער השני כבר טסנו קדימה".

ניקולה זיגיץ', חלוצה הענק (2.02) של הנבחרת וולנסיה, יודע שעכשיו הגיע הזמן לחגוג. "עכשיו אנחנו צריכים לחגוג וליהנות מהרגע", יודע זיגיץ', שראה גם הוא את רבבות האנשים מציפים את הכיכרות בבירה בלגראד בעוד שחקני הנבחרת עברו במקום באוטובוס פתוח, "אחרי שהגענו למונדיאל, אני בטוח שלא נאכזב את האוהדים שלנו במשחקים בדרא"פ".

בוסניה לוהטת

גם בבוסניה חגגו אתמול עד השעות הקטנות של הלילה, לאחר שהנבחרת הבטיחה מקום בשלב ההצלבה עם ניצחון 0:2 על אסטוניה. אומנם הבוסנים לא הצליחו לעבור את ספרד המושלמת, אך חלפו על פני נבחרות בעלות מסורת כמו טורקיה ובלגיה והגיעו למרחק נגיעה מהופעה ראשונה בטורניר גדול מאז שגם היא קיבלה עצמאות.

גם סראייבו זכתה אמש לחגיגות מרגשות, כשרבבות אוהדים הציפו את הכיכרות והצמתים, חסמו את הרחובות וצהלו כל הלילה, כשהחגיגות מגיעות חעיר המחולקת מוסטאר, שבה אוהדים יריבים נהגו להתקוטט על רקע מתחים אתניים. "זה אחד הימים הכי מרגשים בחיים שלי", אמר מאמן הנבחרת מירוסלב בלאזביץ', "נכנסנו לקמפיין הזה כאנדרדוגים ועכשיו כל הנבחרות הגדולים ביבשת חוששות מאיתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully