וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "לא זוכר כזאת התנפלות על מאמן נבחרת נוער"

המאמן התייחס לביקורות כלפיו, לאחר ההפסד 1:0 לדנמרק ואובדן סיכוי העלייה לאליפות אירופה: "לוקח את הכישלון עליי"

נבחרת הנוער של ישראל, המודרכת על ידי אלי אוחנה, חיפשה הערב (ראשון) ניצחון על דנמרק במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, לאחר ההפסד הכואב 3:0 לאזרבייג'אן, אך שוב ירדה מנוצחת, הפעם 1:0, בגלל שער של ניק יורגנסן המחליף בדקה ה-89.

בידיעה כי שתי הראשונות עולות לשלב הבא ואליהן מצטרפות המדורגות במקום השלישי עם הניקוד הגבוה לשלב העילית, עלו שחקני הנבחרת במגמה התקפית כדי להשיג את הנקודות בנס ציונה, אך מאמציהם עלו בתוהו והם איבדו כל סיכוי להיות באליפות אירופה. אזרבייג'אן ניצחה את פולין 1:2 ולה שש נקודות ומקום מובטח. דנמרק ופולין (3 נק' כל אחת) תאבקנה על המקום השני.

אוחנה ביצע ארבעה שינויים לעומת ההרכב שהובך על ידי האזרים ביום שישי, אבל שחקנים כמו ברק משה מבית"ר ירושלים, חסן אבו זייד מבני יהודה וארתור אטצזיאנוב מהפועל תל אביב, לא הצליחו להרעיד את הרשת הדנית. ישראל סוגרת משחק שני ללא הבקעה, ובסך הכל קמפיין מוקדמות מאכזב בבית. המשחק ביום רביעי מול פולין יהיה חסר חשיבות עבור הנבחרת הישראלית.

אוחנה אמר לערוץ הספורט לאחר ההפסד: "יש סיכוי תיאורטי, אבל אני לא באמת מאמין שאפשר לעלות. שלטנו במשחק ואני בהחלט גאה בבחורים. לא מדובר בהפסד דומה למשחק הקודם. זה בהחלט כישלון ואני לוקח זאת על עצמי".

המאמן גם התייחס לביקורת האישית שהופנתה נגדו: "לא זכורה לי כזאת התנפלות על מאמן נבחרת נוער, כנראה שאני עדיין שווה משהו. זה לא נעים לראות את הביקורות, בעיקר כשלא הכל קשור לכדורגל, והייתי רוצה לתפוס כותרות חיוביות, אבל זה מה יש. אני בראש המערכת והאש מופנית אליי באופן טבעי, אבל כמות המלל בהחלט הפתיעה אותי".

לנערים עוד יש סיכוי, למרות ההפסד

אחרי שהשיגה ניצחון נאה 1:6 על ארמניה במשחקה הראשון המוקדמות אליפות אירופה בפולין, נוצחה היום (ראשון) נבחרת הנערים של ישראל 2:0 בידי אוסטריה. שחקניו של טל בנין נכנעו לשער של ואסטיץ' בדקה ה-39, וספגו את השני בתופסת הזמן מרגלי בורוסיץ', אחרי הרחקתו של עמר צלישר.

לנבחרת הישראלית יש כעת שלוש נקודות והיא מדורגת במקום השני בבית, כשביום רביעי ממתין לה מפגש מול המארחת פולין כאשר תיקו יספיק כדי להבטיח מקום בשלב העילית. שתי הראשונות מכל אחד מ-13 הבתים במוקדמות ממשיכות לשלב הזה, יחד עם השתיים בעלות המאזן הטוב ביותר מהמקום השלישי. 28 הנבחרות בשלב הבא יחולקו לשבעה בתים, מהם תעפלנה הראשונות לאליפות אירופה שתיערך בליכטנשטיין במאי 2010.

המאמן טל בנין אמר לאחר ההפסד לאתר ההתאחדות: "אנחנו מאוכזבים ומרגישים פספוס. עמדנו טוב, הגענו למצבים והפגנו יכולת טובה, אבל לצערי השופט הכריע את המשחק. לא נתקלתי בהחלטות מוזרות וחד צדדיות כל כך ברמות האלה, וזה מאוד מאכזב את כולנו. היה פנדל ברור שלא נשרק לטובתנו. בכל מקרה, המשחק הזה מאחורינו ועכשיו אנחנו עם הפנים ליום רביעי".

עדכון ראשון: 18:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully