וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא לא מראדונה, ואפילו לא מזכיר את מסי"

עיתוני ארגנטינה ביקרו בחריפות את כוכב ברצלונה, ששוב איכזב. גם מראדונה חטף: "האגדה נותרה מבוישת עמוק בבוץ"

הנס הגדול אותו חגגה הלילה ארגנטינה, עם השער הדרמטי של מרטין פלארמו בתוספת הזמן ב-1:2 הביתי מול פרו, לא מנע מגל ביקורות לשטוף את הכוכב ליאונל מסי, ששוב איכזב במדים הלאומיים. "מסי הוא לא מראדונה, זה כבר ידוע, אבל הבעיה היא שבמשחקים האחרונים הוא אפילו לא מסי", נכתב בעיתון 'אולה' לאחר ההתאוששות מההאנג-אובר הלאומי, כשבכל העיתונים מקפידים לציין כי שער הניצחון של 'אל לוקו' הובקע מעמדת נבדל.

"אין חדש תחת השמש: מסי שוב עלה על מדי האלביסלסטה ואיכזב בגדול", טענו ב'לה נאסיון' ותקפו את הירידה החדה ביכולתו במחצית השנייה, דווקא אחרי העידוד לו זכה מהקהל במונומנטל עם הירידה להפסקה. "מסי שוב היה הנעלם הגדול של הנבחרת". בתקשורת מתקשים להסביר את החלוקה במדינה, בין מבקריו החריפים של מסי לאלה שמגנים עליו וטוענים כי האשם הוא במאמן מראדונה.

"פאלרמו הנצחי החזיר את מראדונה לחיים", נכתב ב'קלארין' בכותרות שחגגו את הישרדות ארגנטינה ועלייתה למקום הרביעי המוליך ישירות למונדיאל, אך בהמשך נרשמה הסתייגות ברורה מצורת המשחק של האלביסלסטה. "שאלוהים יעזור לנו, אנחנו חייבים להתפלל כדי לעלות. לארגנטיה הגיע רק תיקו ביתי מול הנבחרת החלשה בטורניר. זה נראה כמו טנגו עצוב".

גם ב'לה נאסיון' המשיכו לקטול את היכולת: "הנבחרת נראתה מתה, קבורה והרוסה. האגדה של מראדונה נותרה מבוישת עמוק בבוץ. המאמן נכשל בזימונים, האסטרטגיה שלו הייתה מוטעית והוא לא קרא את המשחק עם חילופים איומים. למעשה, הוא לא עשה שום דבר נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully