וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטוס אייבורי חתם בהפועל חולון

11.10.2009 / 17:30

הגארד הותיק (30, 1.93), ששיחק אצל שרון דרוקר באוסטנד, מגיע לחולון אחרי פציעה בברך, ויחליף את פול דילייני ששוחרר

הפועל חולון החתימה היום (ראשון) את הגארד האמריקאי טיטוס אייבורי, ששיחק בעונה שעברה במדי פרנקפורט הגרמנית, והוא יחליף את פול דילייני, שקיבל הודעה על שחרורו מהקבוצה. אייבורי הוא גארד מנוסה שעבר בלא מעט קבוצות באירופה, אך מגיע לחולון אחרי פציעה לא קלה בברכו, ממנה סבל בסוף העונה שעברה בגרמניה. דילייני מסיים את דרכו בחולון אחרי חודש וחצי בלבד בקבוצה, ולאחר שלא הרשים במשחקי האימון.

אייבורי (30, 1.93), בוגר מכללת פן סטייט משנת 2001 הוא אחד מהשמות היותר בולטים באירופה בשנים האחרונות. את עונת הבכורה שלו ביבשת עשה במדי ורונה האיטלקית, בה רשם 14.8 נקודות למשחק. בשנתיים שלאחר מכן עבר ברג'יו קלאבריה ובה רשם בממוצע 10.2 נקודות למשחק. את עונת 2004/5 פתח בג'סי מהליגה הראשונה באיטליה, אך עבר באמצע העונה לפררה מהליגה השנייה ובמדיה רשם 14.3 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק.

בעונת 2005/6 עזב אייבורי לראשונה את איטליה, וחתם בקלן בגרמניה, ואחרי עונה סבירה, במהלכה זכה באליפות גרמניה, קיבל הזדמנות במדי ריטאס וילנה, של שרון דרוקר אך עזב ביחד עם המאמן לאחר 18 משחקים לאוסטנד. אייבורי שיחק באוסטנד במשך עונה וחצי ועזר לקבוצה לזכות בגביע ובאליפות בלגיה, כשהוא קולע בממוצע 9.8 נקודות למשחק. בעונה שעברה שיחק אייבורי בפרנקפורט הגרמנית ורשם 7.9 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק ב-27 משחקים בליגה, אך בתחילת הפלייאוף נפצע בברכו, ופספס את הרגעים המכריעים של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully