וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: כחלון ערך אימון מלא

11.10.2009 / 15:36

נמני והצהובים שבו להתאמן בסגל חסר למשחק מול רעננה בשבת, כחלון מתאושש מהפציעה במפשעה ועשוי להיות בסגל

אחרי יומיים של חופשה במהלך סוף השבוע, חזרו הבוקר (ראשון) שחקני מכבי תל אביב להתאמן ופתחו בהכנות לקראת משחק החוץ מול הפועל רעננה בשבת הקרובה.

האימון נערך באיצטדיון בלומפילד בשל שזרוע חורף במשטח הדשא במתקן האימונים בקרית שלום. גם מחר תקיים הקבוצה את האימון בבלומפילד, ובשאר ימות השבוע תתאמן הקבוצה במגרש הסינטטי של מחלקת הנוער של המועדון.

המנג'ר אבי נמני חסר גם היום את שחקני הנבחרות השונות: השוער לירן שטראובר והמגן יובל שפונגין נמצאים בסגל הנבחרת הבוגרת, והקשר ציון צמח טס עם הנבחרת הצעירה למשחק הידידות בגרמניה. כמו כן חסר נמני את ארבעת הזרים של הקבוצה: אנדריי קומאץ' שמשתייך לסגל נבחרת סלובניה, איליה יברויאן שנמצא עם נבחרת ארמניה, עמנואל מאיוקה ששותף אמש בהפסד של זמביה לנבחרת מצרים, והבלם רונאלד ראלדס ששוהה במחנה האימון של נבחרת בוליביה לקראת המשחק מול ברזיל.

ראלדס, כצפוי, קיבל את המקום במרכז ההגנה של נבחרת בוליביה, זאת בניגוד לרצונם של אנשי מכבי שהעדיפו שהבלם לא ייסכן את עצמו במשחק ואף ניסו לשכנע את סוכנו שידאג לכך שראלדס לא ייצא למשחק.

מי שהפתיע את הצוות המקצועי הבוקר וערך אימון מלא הוא הקשר תמיר כחלון, שסבל בשבוע שעבר מפציעה במפשעה ואף קיבל זריקה לזירוז הטיפול. במידה שכחלון ימשיך ליטול חלק באימוני הקבוצה במהלך השבוע, הוא יהיה בסגל של הצהובים למשחק ברעננה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully