וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורשטיין יהיה כשיר למשחקה הבא של פואנלבראדה

הגארד הישראלי שנפצע ברגלו בכורה שלו בספרד לא יידרש לתקופת החלמה ויוכל לשחק כבר במחזור הבא ביום חמישי

טל בורשטיין פתח היום (ראשון) בצורה פושרת את הקדנציה שלו בליגה הספרדית, כשערך את הבכורה שלו במדי פואנלבראדה. אומנם קבוצתו הפתיעה במחזור הראשון בליגה 71:74 את מלאגה במשחק חוץ לא פשוט, אך בורשטיין, ששיחק עם הגופייה מספר 99, סיים עם אפס נקודות ב-9 דקות.

לבורשטיין לא היו ניסיונות זריקה לסל, אך הוסיף למאזנו שני איבודים, עשה עבירה אחת וספג עבירה אחרת. במהלך הרבע השלישי ספג בורשטיין מכה מתחת לברך ונאלץ לצאת מהמגרש, ומאז לא חזר לשחק. לאחר המשחק נבדק הישראלי ולמזלו גילה שפציעתו אינה חמורה, והוא יוכל לשחק במשחק הבא של קבוצתו ביום חמישי נגד מורסיה. מי שהצטיין בשורות המנצחת היה אסטבן באטיסטה, עוד אקס מכבי תל אביב, שקלע 20 נקודות וקלט 15 ריבאונדים.

"אני יודע שמדובר בליגה חזקה, וזה מה שמצאתי הערב", אמר בורשטיין לתקשורת הספרדית, "נחתתי רק לפני יומיים, הכל עדיין חדש לי אבל אני שמח שהצטרפתי לקבוצה שקיבלה אותי יפה. לפתוח את הליגה עם ניצחון על מלאגה זה טוב, ואני מקווה שנמשיך ככה. לגביי, אני מקווה להסתגל מהר לקבוצה, השחקנים והסגנון כדי לתרום".

ליאור אליהו הפצוע של נכלל בסגל של קבוצתו קאחה לאבורל ויטוריה, אך זו הסתדרה בלעדיו כשגברה 66:88 על מורסיה הודות ל-22 נקודות של סאן אמטריו ו-20 נקודות של סטנקו באראץ'.

לוטומטיקה רומא, יריבתה של מכבי תל אביב בבית ג' ביורוליג, פתחה את הליגה האיטלקית בניצחון 79:94 על קרמונה. איברהים ג'אבר הוביל את קלעי רומא עם 28 נקודות (7 מ-10 מהשלוש), אנדרה האטסון תרם עוד 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully