וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' וקוזנצובה בבייג'ינג, צונגה בטוקיו

הסרבי גבר 2:6, 6:7 על סיליץ' הצעיר בגמר בסין, צונגה דרס את יוז'ני 3:6, 3:6 בגמר ביפן. קוזנצובה גברה על רדוואנסקה

נובאק דג'וקוביץ' השלים הבוקר (ראשון) את השבוע המצוין שלו, כשגבר 2:6, 6:7 (4) על מרין סיליץ' בגמר טורניר בייג'ינג (סך פרסים 3.37 מיליון דולר). דג'וקוביץ' (שצפוי לחזור מחר למקום השלישי בעולם), שגבר בדרך על סודרלינג ו-ורדאסקו, הצליח להתגבר בגמר על מכות ההגשה של הקרואטי הצעיר (15 בעולם), בטרם הניף את הגביע וקיבל המחאה בסך 500 אלף דולר.

המערכה הראשונה הופסקה בגלל הגשם במצב של 2:2, כשמשם חזר הסרבי ממוקד יותר מסיליץ', ניצח ארבעה משחקונים ברציפות וניצח את המערכה 2:6. במערכה השנייה לסיליץ' היו מספר הזדמנויות לברוח לדג'וקוביץ', אך בכל פעם ששבר את מכות ההגשה שלו (שלוש פעמים), נשבר בחזרה. בשובר השוויון שוב הסרבי ניצל את הניסיון שלו (על אף שהוא בן 22 בלבד) וניצח 4:7 ואת המשחק כולו.

סיליץ', שניצח בחצי הגמר את רפאל נדאל, לא הצליח לשחזר היום את חבטות ההגשה האדירות שלו, כשהכה רק אייס אחד מול הסרבי, והרבה לשגות עם 25 טעויות לא מחויבויות. "חבל, התחלתי טוב", אמר סיליץ', שאיבד מומנטום אחרי הפסקת הגשם שנמשכה שעה וחצי, "זה מאכזב, אבל כשאתעורר מחר בבוקר, אהיה גאה בעצמי על הטורניר הזה".

צונגה הלוהט ממשיך לרקוד

ג'ו ווילפריד צונגה המשיך היום (ראשון) בכושרו המצוין, כשגבר בגמר טורניר טוקיו (סך פרסים 1.2 מיליון דולר) על מיכאיל יוז'ני הרוסי 3:6, 3:6. הצרפתי המצוין (7 בעולם), שהשלים זכייה שלישית בטורניר השנה, לא התקשה מול הרוסי (49 בעולם), וגבר עליו תוך 69 דקות בלבד כשהוא זוכה ב-75 אחוז מהנקודות שלו בסרב הראשון.

צונגה, שאף הוסיף לחשבונו הפרטי 300 אלף דולר, מחפש להבטיח את אחד משלושת המקומות האחרונים שעוד נותרו לטורניר המאסטרס (שכולל את שמונת הטניסאים הטובים בעולם וייערך השנה בלונדון בין ה-22 ל-29 בנובמבר), וכשהוא בדרכו לטורניר שנחאי אמר הצרפתי: "אחגוג כל הדרך במטוס, אשיר וארקוד. מקווה להבטיח כבר את מקומי בלונדון, אני מרגיש בכושר מצוין".

קוזנצובה חגגה על רדוואנסקה

סבטלנה קוזנצובה הניפה גביע נוסף אחר הצהריים, לאחר שגברה בגמר טורניר הנשים בבייג'ינג (סך פרסים 4.5 מיליון דולר) על אגניישקה רדוואנסקה. קוזנצובה, המדורגת שישית בעולם, לא התקשתה לגבור על יריבתה הפולנייה (11 בעולם) 4:6, 2:6 ולהוסיף לחשבונה 775 אלף דולר.

התואר השלישי העונה של הטניסאית הרוסייה - ה-12 שלה בקריירה - הושג תוך שעה ו-19 דקות בלבד, וזכייתה של קוזנצובה הלא צפויה - שזכתה ברולאן גארוס אך מאז גילתה חוסר יציבות - היוותה סיום הולם לטורניר משוגע וגדוש בהפתעות. רדוואנסקה, שתתנחם בחזרתה לטופ 10, פתחה רע את המשחק והפסידה את המערכה הראשונה תוך 31 דקות, ומאז לא הצליחה להתאושש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully