וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "סנט פאלרמו השאיר אותנו בחיים"

מאמן ארגנטינה העניק את כל הקרדיט ל-1:2 על פרו, לחלוץ שנכנס כמחליף: "אמרתי לו 'עלה למגרש ותגמור את המשחק'"

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

לפני המשחק נגד פרו, מאמן ארגנטינה דייגו ארמנדו מראדונה, דיבר על כך שהוא מעוניין להמשיך בתפקידו. מראדונה וראשי ההתאחדות הארגנטינאית אמורים לשבת לאחר משחק החוץ באורוגוואי (יום ד') ולדן בהמשך העסקתו של המאמן. הלילה (בין שבת לראשון) פגשה ארגנטינה את פרו למשחק בו הייתה חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוייה להעפיל למונדיאל 2010, ובדקה ה-90, לאחר שהאורחים השוו ל-1:1, נראה היה שלדייגיטו לא יהיו נושאי שיחה משותפים על ראשי ההתאחדות. מי שהציל את עורו היה החלוץ הוותיק מרטין פאלרמו, שכבש בתוספת הזמן, והעניק לארגנטינה 1:2 שכולו חמצן.

"אמרתי לפאלרמו 'עלה למגרש ותגמור את המשחק כמו שעשית כל כך הרבה פעמים'", אמר מראדונה במסיבת העיתונאים, וסיפר על מילותיו לשחקן אותו הכניס אותו כמחליף במחצית השנייה. "המילים עבדו, סנט פאלרמו עשה נס שהשאיר אותנו בחיים". מראדונה המשיך להיתלות במעשי קסם ונסים כשהסביר את הניצחון: "אלוהים ביקר באיצטדיון מונומנטאל".

מעבר לפלאים ולדרמה, מראדונה נמנע מלבקר את יכולת שחקניו, כולל לאונל מסי, ששוב היה חלש. "אני לא מוטרד כלל מיכולתו של מסי. זה הזכיר לי שאני שיחקתי במגרשים כאלה, עם רוח וגשם, לא יכולתי לגעת בכדור. אני מבין את מסי, ואני אמשיך להרכיב אותו". מראדונה, שהכניס את פאלרמו במחצית, יצא עם מסקנה נוספת מהמשחק: "אני לא ארכיב יחד את גונזאלו היגואין עם פאלרמו, זה תמיד יהיה אחד מהם. הם ישחקו יחד רק אם ממש נהיה חייבים".

"אנחנו יוצאים לשחק על החיים שלנו באורוגוואי", סיים מראדונה, והתייחס לקרב בו שתי הנבחרות חייבות לנצח. ארגנטינה מדורגת כרגע במקום הרביעי המוליך ישירות למונדיאל, עם 25 נקודות, ואילו אורגוואי מדורגת חמישית, המקום בו הולכים למשחקי מבחן נגד הרביעית מבית קונקק"ף, עם 24 נקודות. אקוודור דולקת מאחור עם 23 נקודות, אך סיכוייה להפתיע ולהעפיל לדרום אפריקה נמוכים. הארגנטינאים יודעים שתיקו יכול להספיק להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully