וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: אוסטרליה והולנד נפרדו ב-0:0

שתי הנבחרות שכבר הבטיחו את מקומן בדרא"פ 2010 הציגו משחק חלש בסידני. דרא"פ שוב הפסידה, הפעם 1:0 לנורבגיה

בזמן ששלל נבחרות העולם נאבקות על הכרטיסים האחרונים למונדיאל 2010 בדרום אפריקה, יש את אלה שכבר הבטיחו את מקומן שם והיום (שבת), נפגשו שתיים מהן לקרב ידידותי, ראש בראש. יותר מ-40 אלף צופים הטריחו את עצמם לאצטדיון הכדורגל של סידני כדי לראות את נבחרת אוסטרליה המקומית מארחת את הולנד האטרקטיבית, אלא שכעבור 90 דקות משעממות משהו, הראה לוח התוצאות 0:0 דלוח. ה"סוקרוז" האוסטרלים היו שווים ליריבה הכתומה החזקה, ולאחר התיקו שומרת אוסטרליה על מאזנה המרשים כנגד ההולנדים - שלושה משחקים, אפס הפסדים.

ברט ואן מארוויק העלה היום את אלג'רו אלייה, דירק קויט וקלאס יאן הונטלאר בחוד ואכן, ההולנדים היו טובים ומסוכנים יותר בפתיחת המשחק, אך החמצות של אלייה והונטלאר מנעו מהם לעלות ליתרון מוקדם. השליטה הכתומה המשיכה גם במחצית השניה, ולאחר החמצה של ברט הולמן, שחקן אלקמאר, בדקה ה-88, כבר היה ברור ששערים לא יהיו שם. זה נגמר, כאמור, ב-0:0 משעמם ומעט מאכזב.

במשחק ידידות נוסף בהשתתפות נבחרת שתשחק במונדיאל, ניצחה יפן את סקוטלנד 0:2 ביוקוהאמה. בשורות הסקוטים, שסיימו במקום השלישי בבית של הולנד במוקדמות, ערכו ארבעה שחקנים הופעת בכורה בהרכב, אך הם נכנעו בדקות הסיום ליפנים העדיפים, שהבליטו את הכוכב העולה קייסוקה הונדה. בדקה ה-83 ניסה כריסטוף ברה הסקוטי לבלום כדור רוחב, אך כבש לשערו הוא את הראשון לזכות היפנים. הונדה הנפלא, קשרה של ונלו ההולנדית, הכפיל את התוצאה בדקת הסיום.

גם מארחת המונדיאל הקרוב, דרום אפריקה, ממשיכה בהכנות שלה לקראת אליפות העולם, אלא שאצלה הדברים עדיין לא דופקים כמו שצריך. הדרום אפריקאים נחלו הפסד נוסף, הפעם 1:0 לנבחרת נורבגיה, וזהו הפסדם השביעי בשמונת המשחקים האחרונים שלה. הנורבגים, שסיימו את ההופעות שלהם במוקדמות המונדיאל במקום השני בבית שלהם, ועתה מחכים לנס שעשוי למנוע מהם את תואר הסגנית הגרועה ביותר, התנחמו בניצחון תודות לשער בדקה ה-48 של קייטיל וויהלר. פיטר מסיללה שיחק 90 דקות. ביום שלישי תתארח דרום אפריקה באיסלנד למשחק ידידות נוסף, והקולות שעולים מכיוון יבשת אפריקה הם שראשו של ג'ואל סנטנה, מאמן הנבחרת, עלול להיות בסכנה במקרה של הפסד נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully