וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנסיסקו גארסיה ייעדר ארבעה חודשים

הסמול-פורוורד הפותח של הקינגס, ששבר את פרק כף היד במהלך אימון משקולות שגרתי, ייאלץ להיעדר תקופה ממושכת

"תקופה משמעותית של זמן", כך הגדירו בשבת בסקרמנטו את תקופת ההחלמה של פרנסיסקו גארסיה, ששבר את פרק כף ידו הימנית ביום שישי, שעה שהרים משקולות באימון. לאחר בדיקה רפואית שעבר השחקן, התברר כי "התקופה המשמעותית" תיארך כארבעה חודשים. נשיא הקינגס, ג'ף פיטרי, אמר שהפציעה נגרמה לאור "כישלון של הציוד".

בשנה שעברה החמיץ גארסיה את 17 המשחקים הראשונים של סקרמנטו, והעונה, לפחות על פי משחקי ההכנה, נדמה היה כי אמור היה להוות את הסמול-פורוורד הפותח של הקינגס. "זה אירוע אקראי שאתה לא באמת יכול למנוע", אמר פיטרי. "זה חבל עבורו ועבורנו, כי הוא היה אחד השחקנים הכי תחרותיים שלנו, אבל הוא יחלים".

כעת, עמדת הסמול-פורוורד הפותח נראית מדוללת יותר, והקרב על החמישיה יכלול את דזמונד מייסון, דונטה גרין, אנדרס נוצ'יוני ועמרי כספי, כשהמועמד הבולט לתפוס את מקומו של גארסיה הוא מייסון, שהגיע הקיץ כשחקן חופשי והרשים עד כה באימונים. "אנחנו פשוט ממשיכים הלאה", אמר פול ווסטפאל, מאמן סקרמנטו. "יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לשחק, וניתן לכולם הזדמנות לראות כיצד מתפתחים העניינים". באשר למייסון, אמר ג'ף פיטרי: "הוא הרשים את כולנו. יש לו את הפוטנציאל לתרום לקבוצה, הודות לנסיון וההיסטוריה שלו בליגה". ביום שלישי יפגשו הקינגס את לוס אנג'לס לייקרס בלאס וגאס, אז עשויה להתבהר במעט תמונת המצב.

עדכון ראשון: 11:54, 10/10/09
עדכון אחרון: 09:44, 11/10/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully