וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד משבח את המאמנים האיטלקים

קשר נבחרת אנגליה, שעבד עם ראניירי, קאפלו ואנצ'לוטי, מחמיא: "הם שיפרו אותי מאוד". פרגוסון התנצל בפני וויילי

אחרי שהתאמן תחת קלאודיו ראניירי וקרלו אנצ'לוטי בצ'לסי ופביו קאפלו בנבחרת אנגליה, דיבר הבוקר (שבת) פרנק למפארד על השפעתם של המאמנים האיטלקים על הכדורגל האנגלי. "הם מאוד מאמינים במשמעת. הם עובדים קשה באימונים ולאישיות שלהם יש הרבה צדדים", אמר קשר הנבחרת האנגלית, שתפגוש הערב את נבחרת אוקראינה במסגרת מוקדמות המונדיאל.

"יש להם את אותו מוטיב - לעבוד קשה, להיות מאורגנים, ולהיות ווינרים", המשיך למפארד. "הייתי בר מזל מספיק כדי לעבוד עם כמה מהמאמנים הטובים, והם שיפרו אותי ומאוד נהנתי להתאמן תחתיהם". לאחר מכן התפנה הקשר לשבח נקודתית את קרלו אנצ'לוטי, שהחליף בקיץ את חוס הידינק במדי הבלוז. "קרלו פשוט נהדר, על המגרש ומחוצה לו. הוא בנאדם טוב, וכולם מרוצים ממנו. טקטית, אני חושב שהוא הוכיח את עצמו דרך התוצאות שלנו".

ועוד בצ'לסי, יצא הבוקר דידיה דרוגבה נגד מנצ'סטר סיטי, שניסתה לפתות את חברו ואת קפטן הקבוצה, ג'ון טרי, במעבר בקיץ החולף. "אני לעולם לא אתפתה לעבור לסיטי, ואני לא חושב שגם ג'ון", אמר החלוץ מחוף השנהב, ומיהר להסביר: "השחקנים הגדולים בעולם די נאמנים. אם אתה משחק במועדון אירופי גדול, זה לא סוד שאתה מרוויח הרבה כסף. לא סביר שתעבור למקום בו לא תרצה להיות, רק בשביל עוד קצת כסף", אמר דרוגבה. "אף שחקן גדול לא עזב אותנו השנה, וזה מראה כמה השחקנים אוהבים לשחק בצ'לסי", סיכם החלוץ המבסוט.

* אחרי שביקר את השופט אלן וויילי ב-2:2 של מנצ'סטר יונייטד עם סנדרלנד לפני שבוע והטיל ספק בכושרו הגופני, הוציא היום מנג'ר השדים האדומים, אלכס פרגוסון, הודעת התצנלות רשמית. "אני מתנצל בפני מר וויילי על כל מבוכה אישית שההערות שלי גרמו, ולהתאחדות האנגלית על כך שהבעתי את דעותי באופן פומבי", נכתב בהודעתו של פרגוסון. "הכוונה שלי לא היתה לשים אותו במרכז, אלא פשוט להדגיש את מה שחשבתי שהיה עניין חשוב של המשחק. חשוב שרמת הכושר של השופטים תהיה שקולה לדרישות של המשחק המודרני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully