וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "הוא הגיש פשוט מדהים"

המדורג שני ניסה לעכל את התבוסה בחצי גמר טורניר בייג'ינג למרין סיליץ'. שנגחאי: סלע יפתח מול קוואן ז'אנג, 396 בעולם

כבר היה נדמה שהוא חזר לעצמו. אחרי הניצחון הקליל אמש (שישי) ברבע הגמר על מראט סאפין, הגיע רפאל נדאל לחצי גמר טורניר בייג'ינג כפייבוריט אל מול מארין סיליץ' הקרואטי. כזכור, מוקדם יותר השבוע דיבר נדאל על חזרה לכושר בו היה לפני הפציעה, אלא שהבוקר סיליץ' הציג מציאות אחרת, והמדורג שמיני בעולם כבר הוביל 0:5 במערכה הראשונה אחרי 15 דקות בלבד, תוך שהוא שולט במשחק לחלוטין מהקו האחורי.

המערכה עצמה הסתיימה ב-1:6, ואפילו התמיכה של הקהל בסין לא עזרה לספרדי, המדורג שני בעולם, וגם הסט השני הסתיים כשידו האמיתנית של הקרואטי על העליונה, עם 3:6, ואחרי שעה ו-22 דקות העפיל סיליץ' לגמר, וקטע רצף בן 12 נצחונות רצופים של נדאל בבייג'ינג.

"סיליץ' שחקן צעיר עם הגשה טובה, אבל כשאתה מפסיד 6:3, 6:1 יש הרבה דברים שלא עשית היטב", אמר בסיום המשחק נדאל המאוכזב. "מנטאלית, פשוט לא הייתי במשחק. הוא הגיש מדהים, והדבר הכי נורא עבורי היה כשהיתה לי הזדמנות לחזור למשחק במערכה השניה, ולא שיחקתי טוב", הוסיף הספרדי.

מנגד, הקרואטי בן ה-21 הצטנע: "שיחקתי טניס טוב. לא נתתי לו יותר מדי זמן להסתגל למשחק". באשר לגמר ולמפגש עם נובאק דג'וקוביץ', הוסיף סיליץ': "שיחקתי נגדו שלוש פעמים והפסדתי בכולם, אבל אני משחק טוב. אני מאמין שאם אוכל לשחק כפי ששיחקתי היום, יש לי סיכוי".

סיליץ' יחפש תואר שלישי העונה, כשמי שמחכה לו בגמר הטורניר היוקרתי הוא, כאמור, נובאק דג'וקוביץ', שלא התקשה לנצח את רובין סודרלינג בחצי הגמר המקביל 3:6, 3:6. הסרבי, שישוב בזכות הניצחון למקום השלישי בעולם, זכה במדליית ארד באולימפיאדת 2008 שנערכה בעיר, ובמאזן הפרטי שלו נגד סיליץ' הוא מוביל 0:3. דג'וקוביץ' אמנם הגיע לשמונה גמרים השנה, אך ניצח רק פעמיים.

טוקיו: יוז'ני וצונגה בגמר

בטורניר טוקיו הצליח מיכאל יוז'ני הבלתי מדורג לנצח את אלוף הטורניר מ-2001, לייטון יואיט, 2:6, 7:5, 5:7 במשחק שנמשך שעתיים ו-40 דקות. המדורג 49 בעולם נעזר ב-10 אייסים כדי להעפיל לגמר השני שלו השנה, ולהדיח בדרך את המדורג מספר אחד בעולם לשעבר, שניצח בכל שלושת המפגשים הקודמים בין השניים.

מי שממתין ליוז'ני בגמר הטורניר הוא ג'ו ווילפרד צונגה, שנמצא בכושר מצוין. המדורג שני בטורניר ניצח בדרבי כל-צרפתי את חברו, גאל מונפיס, 3:6, 3:6 כעבור 56 דקות בלבד. זה היה המשחק הראשון בין השניים מאז השנה שעברה, אז נפגשו גם כן באסיה, ובחצי גמר טורניר בנגקוק.

הגרלה נוחה לדודי סלע בשנגחאי

דודי סלע הוגרל היום לסיבוב הראשון של טורניר המאסטרס בשנגחאי נגד קוואן ז'אנג הסיני, המדורג במקום ה-396, ושנכנס לתחרות בזכות כרטיס חופשי. רפאל נדאל, שאמור ליהנות מחסרונם של רוג'ר פדרר ואנדי מארי, ינסה להתאושש מהמפלה בבייג'ינג למרין סיליץ' כשיפתח את משחקיו מהסיבוב השני, כמו שאר 8 המדורגים הבכירים בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully