וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטון יצאה מהאופנה

בנטון טרביזו אמנם גברה על אורלאן 80:82, אך הצרפתים הם אלה שמעפילים ליורוליג בזכות ניצחון החוץ הגדול באיטליה

אורלאן הצרפתית צלחה הערב (שישי) את שלב המוקדמות והעפילה לבית ב' של היורוליג שכולל גם את אולימפיאקוס, אפס פילזן, פרטיזן בלגרד, מלאגה וריטאס וילנה. הקבוצה הצרפתית הפסידה אמנם 82:80 בביתה לבנטון טרביזו, אבל עלתה הודות לניצחון 73:82 מהמשחק הראשון באיטליה. המשחק הערב היה דרמטי ורב תהפוכות כשבנטון איבדה יתרון 13 נקודות חמש דקות לסיום.

אורלאן פתחה היטב ועלתה ליתרון 3:13 אחרי ארבע דקות. הצרפתים שמרו על יתרון שנע בין ארבע לתשע נקודות ברבע השני וירדו להפסקה ביתרון 33:38. הרבע השלישי היה כולו בנטון. גארי ניל היה בלתי ניתן לעצירה והעלה את האיטלקים ליתרון ראשון. שלשה שלדניאל האקט קבעה 46:57, יתרון שהיה מספיק לבנטון לבצע את המהפך. חמש דקות לסיום עוד הוליכה בנטון 60:73, אבל אז נגמר לה הכח.

שלוש שלשות רצופות של אורלאן הורידו את הפער לארבע ושלשה גדולה של סדריק בנקס, דקה לסיום סגרה את הסיפור. בנטון אמנם סיימה את המשחק בניצחון 80:82, אבל היה זה ניצחון שכולו הפסד. הקבוצה הצרפתית עולה ליורוליג. אוסטין ניקולס ואדריאן מורמן הובילו את אורלאן עם 15 נקודות כל אחד, כשבנקס מוסיף 14 משלו. 29 נקודות של ניל ו-16 של סנדרו ניצ'ביץ' לא עזרו לבנטון.

ביום ראשון ייפגשו אלבה ברלין ומארוסי כשהגרמנים ינסו למחוק את ההפסד בהפרש תשע הנקודות מהמשחק ביוון. המנצחת במפגש הזה תצטרף לבית בו משחקת מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully