וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ ומכבי ת"א עדיין מושלמות

משחק ענק של גיל יעקב סידר לקבוצה מעיר היין 29:38 בקרית מוצקין. הצהובים הזיעו בדרך ל-18:27 על הפועל רמת גן

הפועל ראשון לציון ומכבי תל אביב נצמדו בצמרת הטבלה לאלופה, מכבי ראשון לציון, בתום המחזור השלישי בליגת העל לכדוריד שהושלם הערב (שישי). הפועל ראשון לציון יצאה למשחק חוץ קשה מול מכבי קריית מוצקין. האורחים פתחו טוב והובילו לאחר שבע דקות 5:2, בעזרת משחק טוב של גיל יעקב, המצטיין במגרש. עם פתיחת המחצית השנייה רשמה מוצקין דקות טובות וכבר צמצמה את ההפרש לשני שערים בלבד, 20:18. מוצקין הייתה בעמדה מצויינת למהפך, כשלראשל"צ הורחקו שני שחקנים לשתי דקות, אך דווקא האורחים היו אלו שהפיקו את המיטב מהמצב ועלו ל-24:18. מכאן ועד לסיום המשחק היה כולו של ראשון לציון, כשהיא נהנית מאיבודי כדור רבים של מוצקין, 25 בסך הכל. בסיום ניצחה ראשל"צ 29:38. גיל יעקב סיים עם תשעה שערים וארבעה אסיסטים, כשהזר החדש אנדריי וסיוק מוסיף שישה משלו ועוד שלוש חטיפות.

מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ מול הפועל רמת גן, שבכל אחד משני המשחקים הראשונים של העונה ספגה יותר מ-40 שערים. הפעם, הציגו המקומיים משחק הגנה טוב, במיוחד בתחילת המשחק והצליחו לעצור את תל אביב על עשרה שערים בלבד בכל המחצית הראשונה, שהסתיימה ב-10:10. אך עם פתיחת המחצית השנייה, רצה תל אביב ל-0:6 וסגרה את הסיפור בדרך לניצחון 18:27. הבולט בשורות הצהובים היה הזר עמי צ'וקמיקה עם 11 שערים מ-14 ניסיונות.

אס"א תל אביב התאוששה מההפסד המפתיע להרצליה עם ניצחון קל על עירוני פתח תקוה. לאס"א ברחה ל-1:8 בפתיחה וירדה להפסקה ביתרון 11:17. המחצית השנייה נפתחה שוב בריצה של אס"א תל אביב, שעלתה בדקה ה-25 ליתרון שיא דו ספרתי, 19:29. מכאן המשחק נכנס לגארבג' טיים, כמעט ללא הגנות, מה שהיווה משחק אימון מעולה לפיבוטים בשתי הקבוצות. בסיום 33:40 לאס"א, בשורותיה הצטיין איציק חליפי, שגם כבש תשעה שערים מ-13 ניסיונות.

באולם 'צימרמן' בנס ציונה התפתח משחק צמוד מאוד בין א.כ נס ציונה ומכבי מ.כ חולון. היתרון עבר לאורך כל המשחק בין שתי הקבוצות, כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח ליריבתה או לפתוח פער של יותר משני שערים. במחצית לוח התוצאות הראה שוויון וכך גם שלוש דקות לסיום, אז היו הקבוצות בשוויון 32. שני שערים מהירים של נס ציונה ועוד אחד שניות מהסיום הקנו למארחים ניצחון חשוב, השני העונה, 32:35. ברק פריד הצטיין בנס ציונה, עם 14 שערים. סייע לו עמית כהן, עם שמונה משלו.

במשחק נוסף גברה רמת השרון 14:28 על רעננה, שנותרה ללא ניצחון יחד עם קרית מוצקין והפועל רמת גן. מכבי תל אביב והקבוצות מראשון לציון מוליכות את הטבלה עם מאזן מושלם.

המחזור הרביעי ייפתח כבר ביום רביעי, ה-14.9.09, במשחק בין עירוני מכבי פתח תקווה למכבי ראשון לציון (אולם עירוני פתח תקווה, 20:30). המשחק הוקדם בשל יציאתה של האלופה למשחק הגומלין בלוקסמבורג במסגרת הסיבוב השני של גביע ה-EHF שייערך ביום ראשון הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully