וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הובסה 3:0 על ידי אזרבייג'אן

שחקניו של אלי אוחנה ספגו הפסד בנס ציונה בפתיחת מוקדמות אליפות אירופה. נערים: ישראל הביסה את ארמניה 1:6 בפולין

נבחרת הנוער של ישראל פתחה את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה ברגל שמאל והפסידה היום (שישי) לאזרבייג'אן 3:0. ללא מוחמד גדיר ואייל גולסה, שני שחקני חיפה ששוחררו מהסגל, הנבחרת, אותה מדריך אלי אוחנה, התקשתה לעשות משהו וירדה מנוצחת במשחק שנערך בנס ציונה.

כבר אחרי עשרים דקות טעות בהגנת הנבחרת הובילה לשער היתרון של אזרבייג'אן כשחסנוב הבקיע. עשר דקות לאחר מכן איסגנדרוב ניצל כדור קרן כדי להבקיע מקרוב. את השער השלישי ספגה ישראל בדקות הסיום כשחסנוב הרשית בדקה ה-85. הנבחרת תשחק ביום ראשון נגד דנמרק (17:00) וביום רביעי תתמודד מול פולין (17:00).

שתי הראשונות מכל אחד מ-13 בתי המוקדמות, יחד עם שתי הנבחרות בעלות המאזן הטוב ביותר מהמקום השלישי, ימשיכו לשלב העילית. בשלב העילית 28 הנבחרות שיעפילו אליו יחולקו לשבעה בתים נוספים, כאשר הראשונה מכל בית תעפיל לאליפות אירופה.

ניצחון גדול לנערים

מי שפתחה ברגל ימין היא נבחרת הנערים (U17), שמשחקת בטורניר מוקדמות אליפות אירופה בפולין. החבורה של טל בנין הביסה ללא קושי 1:6 את נבחרת ארמניה. כבר בדקה השלישית כבש דוד קרסנוסטווסקי, שחקן מכבי תל אביב, את השער הראשון לנבחרת. הייתם חלבי ממכבי חיפה הכפיל בפנדל בדקה ה-28, כשהארמנים איבדו שחקן בכרטיס אדום.

למרות שספגה שער מצמק בדקה ה-32, הנבחרת המשיכה לדרוס במחצית השניה. ארד אלבז, חלוץ קרית שמונה, קבע 1:3 בדקה ה-51. ניסן גניש היה עם הרביעי בדקה ה-71 וכפיר אייזנשטיין הרשית את החמישי כעבור ארבע דקות. אקרוד הסיום היה שייך לחלבי שהשלים צמד וקבע 1:6 גדול לכחולים לבנים הצעירים. ביום ראשון יפגשו הנערים את אוסטריה וביום רביעי את המארחת, פולין.

"זה משחק שהיינו צריכים לנצח ועשינו את זה בתוצאה גבוהה. למרות שלא היה קל, עשינו את הדברים נכון, וניצלנו מצבים שהגענו אליהם. עכשיו צירך להישאר עם הרגליים על הקרקע ויש לנו עוד שני משחקים שנתייחס לכל אחד מהם כגמר גביע", אמר בסיום בנין לאתר הרשמי של ההתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully