וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליפי: "משוכנע שנראה את קנבארו ביום ראשון"

מאמן נבחרת איטליה לא מתרגש מהממצא על שימוש בחומר אסור של הקפטן ומאמין שהוא יצטרף לנבחרת אחרי אירלנד

24 שעות אחרי התפוצצות תפיסתו של פאביו קנבארו על שימוש בחומר אסור, מאמן נבחרת איטליה, מרצ'לו ליפי, דואג להרגיע את העניינים, ויחד עם ג'יורג'יו קייליני, חברו לקבוצה השניים מבהירים שהכל בסדר. "לא דיברתי עם קנבארו", אמר ליפי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בשבת נגד אירלנד. "הסיפור מאחורינו ואנחנו משוכנעים שנראה אותו ביום ראשון".

קייליני סיפר אף הוא: "חששתי אבל רק לכמה שניות מכיוון שאני זוכר מה קרה. אני מקווה שאנשים לא חושבים שיש משהו יותר מזה. שמעתי את הסיפור מקנבארו וכולנו רגועים. אנחנו מקווים שהוא יחזור לאווירה חגיגית ביום ראשון".

כזכור, אתמול החלו ידיעות שדיברו על כך שבדיקות לחומרים אסורים שעבר קפטן איטליה אחרי המשחק נגד רומא נמצאו חיוביות. יובה מצידה עידכנה את הרשויות שהיא סיפקה לשחקן קורטיזון לאחר שהשחקן נעקץ על ידי דבורה באימון הקבוצה. אלא שהרשויות טענו ששום מסמכים על כך לא הגיעו לידיהם. יובה טענה מצידה שמדובר באירוע שקרה בתום לב וההכרעה צפויה להגיע בהמשך היום.

בינתיים בנבחרת מאמינים שהשחקן יוכל לשחק נגד קפריסין ביום רביעי ולא יספוג הרחקה מהמדים הלאומיים. בכל מקרה, הקפטן אמור היה להחמיץ את המשחק בשבת נגד אירלנד. "אנחנו הולכים לשם לנצח", אמר ליפי לקראת המפגש מול האירים. "אני אף פעם לא מתכונן למשחקים תוך מחשבה על תיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully