וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "אני לא מתפטר ולא הולך לשום מקום"

מאמן נבחרת ארגנטינה דרוך לקראת פרו ואורוגוואי, ומבהיר: "אלה שני המשחקים החשובים ביותר בקריירה שלי"

מי שחשב שהלחץ על דייגו מראדונה עושה את שלו ויגרום לתזוזות בעמדת המאמן בנבחרת ארגנטינה צריך כנראה להיות סבלני יותר. מראדונה לא נשמע לחוץ לקראת שני משחקי הנבחרת הקריטיים שמצפים לו נגד פרו ואורוגוואי. "אני לא מתפטר ולא הולך, אני רוצה שזה יהיה ברור לכולם", אמר בפתח מסיבת העיתונאים.

"אני צריך להיפגש עם נשיא ההתאחדות גרונדונה ואם הכל יילך כשורה, אני אמשיך ואם לא, נראה מה יהיה", הוסיף מראדונה. "לא דיברתי על זה עם המזכיר הטכני בילארדו או עם מישהו אחר. אנשים לא צריכים לפרש את הדברים האלה כאילו הם רוצים. הם לא צריכים לחפש משהו שלא נמצא שם. ביום שאני אחליט לעזוב, אני אגיד על כך לכולם".

לקראת המשחקים החשובים שצפויים לו כדי להגיע למונדיאל בדרום אפריקה, מכחיש מראדונה ששחקניו קיבלו תמריצים כספיים, ואמר: "ההתעסקות לגבי תמריצים מסתיים כשהשחקנים עולים על הדשא. אין כסף שיכול לקנות יוקרה מכיוון שכשאנחנו יוצאים לשם זה 11 נגד 11, אף אחד לא יכול להציע להם דבר. אני מרגיש טוב וכעת אנחנו צריכים לשחק טוב נגד פרו בשבת ולנצח. לאחר מכן אנחנו צריכים להגיע לאורוגוואי ולעשות שם משהו כמו שצריך. אלה שני המשחקים הכי חשובים שלי בקריירה כמאמן ואני בטוח בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully