וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה שחושב על קאמבק וזה שחושב על פרישה

נדאל, שמנסה לחזור לעצמו, הסתדר היטב בבייג'ינג עם סאפין, שיפרוש בסוף השנה, וניצח 3:6, 1:6. דמנטייבה הודחה

רק ניצחון אחד חסר לנובאק דג'וקוביץ' כדי לשוב למקום השלישי בעולם. הסרבי המצוין דהר לעבר חצי הגמר בטורניר בייג'ינג אחרי 3:6, 6:1, 1:6 על פרננדו ורדאסקו ובמידה ויגבור על רובין סודרלינג בשלב הבא, הוא יחזור אל המקום שהוא זוכר היטב, אותו איבד במאי השנה לאנדי מארי. "היו לי עליות וירידות היום", הסביר דג'וקוביץ' את ההפסד במערכה השנייה. "ורדאסקו השתמש בהזדמנויות שלו במערכה השנייה כשהוא החל לשבור וביצע מעט מאוד טעויות בלתי מחויבות". בחצי הגמר כאמור יפגוש דגו'וקוביץ' את המדורג שישי בטורניר, רובין סודרלינג, שהתגבר על איבן ליוביצ'יץ' עם 6:7, 4:6.

רפאל נדאל ממשיך בדרך הבטוחה להתגבר על הפציעה. הספרדי, שזהו עבורו הטורניר הראשון מאז אליפות ארצות הברית הפתוחה, השלים מהר מדי את המשימה נגד מראט סאפין, שכנראה חושב יותר על הפרישה מאשר על המשחק עצמו. אחרי פחות משעה וחצי נדאל איבד רק ארבעה משחקונים והשלים את העבודה עם 3:6, 1:6 בדרך לחצי הגמר. בשלב הבא מחכה לספרדי מארין סיליץ', שהדיח את המדורג רביעי, ניקולאי דוידנקו, עם 4:6, 4:6. הקרואטי שבר ארבע פעמים את ההגשות של הרוסי ואף הוא הסתדר עם יריבו תוך פחות משעה וחצי.

אצל הנשים, אחרי ההדחה של שלוש המדורגות הראשונות, סבטלנה קוזנצובה, שמגיעה שישית לטורניר, העפילה לחצי הגמר. הרוסיה התעמתה עם אנסטסיה פאבליוצ'נקובה, בת ארצה, וניצחה אותה תוך שעה ועשרים דקות 3:6, 3:6. פנג שוואי, ששלחה את מריה שראפובה הביתה, הולכת כעת הביתה בעצמה אחרי הפסד לרוסיה אחרת, נדיה פטרובה, שניצחה 7:6, 3:6, 2:6. השתיים ייפגשו בחצי הגמר.

המפולת של המדורגות ראשונות בטורניר נמשכה כאשר אלנה דמנטייבה, שדורגה רביעית, נוצחה 7:5, 6:3 על ידי אגניישקה רדוואנסקה. הפולניה תפגוש בשלב הבא את מריון ברטולי, שהתגברה על ורה זבונרבה עם 6:3, 5:7, 2:6.

בטורניר טוקיו ג'ו-וילפרד צונגה כבר בחצי הגמר. הצרפתי, המדורג שני בטורניר, פיגר נגד ארנסט גולביס הלטבי 6:4 במערכה הראשונה, אבל הנחישות עזרה לו לסיים עם ניצחון 4:6, 3:6 בשתי המערכות הבאות בדרך למפגש עם צרפתי אחר, גאל מונפיס, שהשיג את הכרטיס לחצי הגמר אחרי 6:2, 3:6, 4:6 על סטניסלאס ואווינקה. תומאס ברדיך הפסיד 6:2, 7:6 למיכאל יוז'ני והוא בחוץ. הרוסי יפגוש את לייטון יואיט, שגבר עת רוג'ר-ואסלין 4:6, 0:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully