וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרמייר ליג חוקרת את השתלטות אל פראג'

יו”ר ההתאחדות הסעודית סיפר ל"טלגרף" כי הוא לא מכיר את הבעלים החדש של פומפי. אדאמס שולח עקיצה לגרנט

בפורטסמות המשיכו גם היום (שישי) את ההתארגנויות לקראת העידן החדש של הקבוצה תחת שליטתו של איש העסקים הסעודי עלי אל פראג' , שרכש 90 אחוז ממניות המועדון, שהוחזקו על ידי סולימאן אל פאחים. פעולתו הראשונה של אל פראג' הייתה החזרתו של אברהם גרנט לעמדת המנהל המקצועי, שרק הוסיפה ללחץ בו נתון המאמן פול הארט, ששקוע במקום האחרון בפרמיירליג.

"אני שמח לשמוע על הרכישה ומקווה שהיא תרגיע את הרוחות במועדון", אמר הארט אך מיהר להוסיף: "ככל שאתה נמצא מספיק זמן בעולם הכדורגל אתה לומד להיות ריאליסט. הייתי במצבים קשים בקבוצות הקודמות שלי וידעתי לצאת מהם. מצד שני אני יודע שאסור לי להסתכל יותר מדי קדימה. אני צריך פשוט להמשיך בעבודה שלי, לעשות כמיטב יכולתי, לדאוג לשחקנים ולקוות שהם ישיגו תוצאות טובות".

אחד המרואיינים המבוקשים בנושא מתיחת הפנים של פורטסמות היה טוני אדאמס, קפטן נבחרת אנגליה לשעבר ששימש כעוזרו של הארי רדנאפ בקדנציה הראשונה של גרנט כמנהל המקצועי בפומפי, החליף לפני שנה את רדנאפ בעמדת המאמן כשהאחרון עבר לטוטנהאם והוחלף על ידי הארט בפברואר אחרי שניצח ארבעה משחקים בלבד בשלושה חודשים.

אדאמס התייחס בראיון ל-"מירור" לכישלון האישי שלו ולמצבה הנוכחי של פורטסמות: "הלוואי שהכסף שיש למועדון עכשיו היה בתקופה שלי שם. היו לי שם ימים חודשים קשים בתפקיד המנג'ר בגלל המצב הכלכלי. עכשיו הציפיות מהקבוצה השתנו, וכרגע הם ישמחו פשוט לסיים במקום ה-17 ולהימנע מירידה. כשמנסים לייצב מועדון כל העיניים מופנות לעבר המאמן, אבל בסך הכל פול יהנה מהמצב כי כל מה שפומפי רוצה עכשיו הוא רק לשרוד".

כשנשאל לגבי הוספתו של גרנט לצוות המקצועי אמר אדאמס: "ביליתי שנה לצד אברם והוא היה פנטסטי. היה לו ידע גדול והוא תרם לי הרבה. משום מה אצלנו לא מעריכים מנהלים מקצועיים, למרות שבאירופה יש להם חשיבות רבה והם לא מאיימים על עמדת המאמן. בפיינורד, לדוגמה, למנהל הספורטיבי יש סעיף בחוזה שמונע ממנו להפוך בעתיד למאמן. אני לא בטוח שלגרנט יש סעיף כזה בחוזה, יהיה מעניין לברר את העניין הזה...".

בסעודיה טוענים: "אף פעם לא שמענו על אל פראג'"

ובינתיים שאלות לא מעטות עולות סביב הבעלים החדש של פומפי, כאשר 'טלגרף' הבריטי טוען שאל פראג' לא מוכר בסעודיה. העיתון שוחח עם ד"ר חאפז אל-מדלז', יושב ראש הליגה הסעודית, שהתקשה לספר על בן ארצו. "שאלתי את החברים שלי ואף אחד לא מכיר אותו", אמר. "במשך שלושה ימים אני לא רואה אף תמונה שלו בעיתונים סעודים. המהלך הזה הולך להחזיר את הערך לסעודיה".

"אני מקווה שאל פראג' יצליח, אבל אף פעם לא שמענו על הבחור הזה", מוסיף אל-מדלז'. אם הוא בא עם הכסף ויעזוב את הניהול לאלה שמבינים, אז זה טוב. איש עסקים לא שם את הכסף שלו בשום מקום אם הוא לא יודע שהוא יקבל את הכסף שלו חזרה או פי שניים לפחות. כמובן שהוא עושה את זה גם בשביל היוקרה".

במקביל, בפרמייר ליג מנסים להתחקות אחר אל פראג' ועל ההשתלטות שלו על פומפי ומנהלים חקירה בעניין, כשהחשד הוא כי הוא משמש חותמת גומי כחלק מהעובדה כי מדובר בבעלים הרביעי של הקבוצה ב-11 השנים האחרונות. מלבד אל פראג' בפרמייר ליג חוקרים גם את הבעלות על נוטס קאונטי, לידס וקווינס פארק ריינג'רס.

עדכון ראשון: 10:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully