וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי: "יש לנו עוד שלושה תארים להשיג"

9.10.2009 / 10:13

בירושלים חגגו את הזכייה בגביע ווינר, תומפסון: "עכשיו מכבי ידעו שיש להם פייט". טאג' גריי (25, 2.05) הוצע לקבוצה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בהפועל ירושלים לא בנו על זכייה בגביע ווינר, גם אם כל השחקנים של הקבוצה אמרו בסיום כי הם האמינו שהם באים לנצח את מכבי תל אביב. הקבוצה של גיא גודס עוסקת כבר זמן רב בהתגבשות לקראת המשחק הראשון מול רואן במוקדמות היורוקאפ ב-20 לאוקטובר, והתוכנית הייתה להגיע בשיא מנטלי וגופני לקראת המשחק. השיא שאליו הגיעה ירושלים אתמול, תחייב את גודס בעבודה נוספת, לשמור על הראש של השחקנים שלו על הפרקט. בחדר ההלבשה כבר היה ניתן להרגיש את האופוריה.

למרות הניצחון, בירושלים עדיין מחפשים שחקן פנים שישלים את הסגל, ומי שמועמד להצטרף הוא הפורוורד-סנטר טאג' גריי (25, 2.05), ששיחק בעונה שעברה במדי רואן, אותה תפגוש ירושלים במוקדמות היורוקאפ. גריי שוחרר לאחרונה מהמחנה של לוס אנג'לס קליפרס, והוא נמצא בין השמות שירושלים בוחנת, ותנסה לצרף במהירות, לפני המועד האחרון לרישום שחקנים למשחק מול רואן. גריי רשם ב-11 משחקים בעונה שעברה בליגה הצרפתית 19.5 נקודות ו-7.5 ריבאונדים למשחק.

"בעזרת השם, זה התואר הראשון, ויש לנו עוד שלושה להשיג", אמר בסיום הקפטן הצעיר יובל נעימי, שזכה להניף תואר ראשון באדום, " בסך הכל זה היה טורניר מצוין בשבילנו כהכנה לעונה, רואים את ההתקדמות שלנו, אבל נמשיך לעבוד קשה. הפועל ירושלים תמיד שואפת להגיע לגמרים של כל המפעלים, אבל שוב, אנחנו נישאר צנועים, נעבוד קשה, ועם הזמן נקצור את הפירות".

על תפקידו החדש, ואיך זה התבטא בחדר ההלבשה הוסיף נעימי, " בחדר ההלבשה במחצית אמרתי להם שאין ספק שמכבי יחזרו, אבל היינו מוכנים, כי ידענו לחזור ולקחת את המשחק. אני מרגיש מצוין, זה חלום שהיה לי מאז שאני בן 8, אני עובד מאוד קשה כדי לשמר את החלום הזה. זה המועדון הכי גדול בארץ אחרי מכבי, אני שמח מאוד להוביל אותו, זה מחמיא לי להיות הקפטן".

חלק משחקני ירושלים גילו חוסר יציבות במהלך הטורניר הקצר, אך מי שהיה שם לאורך כל הדרך היה דיז'ון תומפסון, שמסתמן כפגיעה המוצלחת ביותר של גיא גודס. בשלושת משחקי גביע ווינר רשם תומפסון 17.3 נקודות בממוצע למשחק, "ניצחנו במשחק גדול, ותמיד אני אוהב את המשחקים האלה, ואת הניצחונות הגדולים", אמר תומפסון לאחר הניצחון, "אני אוהב את הניצחונות שמביאים מדליות. היינו ביתרון גדול, הם חזרו, אבל ידענו לנצח. זה מראה על אופי. אני לא יודע אם זה הצהרת כוונות, בצורה מסוימת הראינו שאנחנו יודעים לשחק. למכבי היה קל עד עכשיו, אבל מהיום הם יודעים שיהיה להם פייט".

קליין: "לניצחון אין שום משמעות"

בהנהלת ירושלים היו קצת בהלם ומופתעים מההתנהגות של גומא אגייאר שהתנהג כאחרון האוהדים באולם, אך היו כאלה שהגדירו את זה כרוח החדשה שאולי תעיר את המועדון מתרדמתו. אגייאר עצמו תכנן במהלך הערב את החגיגה של הזכייה של התואר הראשון במועדון, ואילו היו"ר דני קליין נראה היחיד עם הרגליים על הקרקע, "זה משחק אימון, ניצחון, ומחר חשוב לעבוד", אמר היו"ר האדום, "באופן מעשי אין לזה שום משמעות, אבל זה חשוב לקהל, חשוב לספונסרים וחשוב לליגת העל. זה מאוד מחמיא, אבל מחר חוזרים לעבודה האמיתית".

על היכולת הקבוצתית הוסיף קליין מחמאות למאמנו, "על זה שאנחנו נראים טוב מגיע כל הקרדיט למאמן, כי אנחנו בלי סגל מלא והתחלנו להתאמן מאוחר, אם זה מה שאנחנו רואים עכשיו אז זה טוב מאוד. אני מקווה מאוד שהקבוצה תהיה טובה כמו שאתם מתארים, ושבעזרת השם שזה יהיה התואר הראשון ולא האחרון".

כאמור, בירושלים מתמקדים ברואן, כשעד היציאה למשחק בשבוע הבא, תערוך הקבוצה עוד מבחן אחד מול מכבי חיפה ברוממה ביום רביעי הקרוב. בקבוצה מעריכים כי יכולת זהה ליכולת שהפגינו אמש, תקנה להם את המקום בשלב הבתים של היורוקאפ, "מכבי קבוצה מצוינת, ואם ידענו לנצח קבוצה כזאת, אנחנו מוכנים לרואן", סיכם דיז'ון תומפסון, "אנחנו נוסעים לשם כדי לנצח, אין לנו ביטחון יתר, אבל אנחנו יודעים לשחק, ואם נשחק הגנה טובה, אז כמו שניצחנו את מכבי, אז גם את רואן נוכל לנצח".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully