וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "יובנטוס לא במשבר"

השוער, שעשוי לעבור ניתוח בברכו, יצא להגנתם של דייגו ואמאורי המאכזבים והבטיח שקבוצתם תחזור למסלול הניצחונות

אחרי פתיחת עונה מעודדת, נקלעה יובנטוס לתקופה רעה בשבועות האחרונים, ולמרות שהגברת הזקנה עדיין מדורגת שלישית בסריה A עם שתי נקודות בלבד מתחת לאינטר המובילה, הלחץ בטורינו מתחיל להשפיע על המאמן חסר הניסיון צ'ירו פרארה. מי שנחלץ הבוקר (שישי) להגנתו היה השוער הוותיק ג'יאנלואיג'י בופון, שדחה את הטענות על כך שיובה נמצאת במשבר.

למרות שבשלושת משחקי הליגה האחרונים חילצו הביאנקונרי שתי נקודות בלבד, בופון לא חוזה שהמגמה תימשך אחרי פגרת הנבחרות, ממנה תחזור יובנטוס הישר למשחק ביתי קשה מול פיורנטינה, ואחריו תארח את מכבי חיפה בליגת האלופות ביום רביעי הבא. "אי אפשר לשים סימן שאלה סביב כל ההתנהלות פה בגלל כמה תוצאות רעות", קבע בופון. "ברור שהספקות לגבי היכולת של הקבוצה מתעוררים ברבע שהיא מפסידה, אבל לא מדובר במשבר".

כשהתבקש להתייחס לחוסר היציבות של דייגו, קשר הרכש הברזילאי שהגיע הקיץ מורדר ברמן וטרם עמד בציפיות הגבוהות ממנו, אמר בופון: "אני לא חושב שקורה משהו לדייגו, פרט לקושי שלו להתאושש לחלוטין מהפציעה ממנה סבל. דייגו האמיתי הוא זה שראינו נגד רומא". בופון אף התייחס לבצורת ההבקעות של אמאורי: "ברור שהוא בתקופה קשה בנוגע לכיבוש שערים, אבל חשוב לזכור שהוא שחקן קבוצתי שתורם בתחומים אחרים ועוזר לנו המון".

ובינתיים באיטליה מדווחים כי בופון ייאלץ כנראה לעבור ניתוח בשל פציעה בברכו, אך לא יחמיץ את משחק הנבחרת נגד אירלנד בשבת. על פי הדיווח בופון ימשיך בטיפולי פיזיותרפיה במהלך השבועות הקרובים, אך במידה והבעיה לא תיפתר, הוא ייאלץ לעבור את הניתוח במהלך פגרת הכריסמס.

אמאורי עצמו הקפיד להישמע רגוע בנוגע לעובדה שלא מצא את הרשת כבר שמונה חודשים ואמר: "אותם עיתונאים שקוטלים אותי עכשיו טענו שאני חלוץ ברמה עולמית רק לפני שנה, אני לא מתרגש מהביקורת. מבחינתי העונה הזו תיפתח באמת רק מול פיורנטינה. אני יודע שהמאמן מחפש שיטות התקפה חדשות ואני מאוד אוהב את השיטה של חלוץ בודד עם שלושה קשרים מאחוריו, אבל אני לא חושב שהשיטה היא הבעיה שלנו. אנחנו פשוט בתקופה פחות טובה, ויש לנו עונה שלמה להוכיח שאנחנו לא נופלים מאינטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully