וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: הכח, נצרת עילית, רמה"ש ובת ים עלו

הסגולים ניצחו 1:2 את לוד, רמה"ש הביסה 0:3 את בית"ר/שמשון ת"א. נצרת עילית-ירושלים 2:3. בת ים גברה על עראבה 1:2

קבוצות הליגה הלאומית מקבלות הזדמנות להפוגה קצרה לטובת המחזור האחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו. ערב המשחקים, רק שלוש קבוצות (מתוך שמונה) הבטיחו את מקומן ברבע הגמר, כשמדובר בהפועל ראשון לציון, מכבי הרצליה והפועל קרית שמונה, אך כעת מצטרפות אליהן שלוש נוספות: הכח עמידר רמת גן, הפועל נצרת עילית ועירוני רמת השרון.

בבית א' הכח עמידר רמת גן ביצעה מהפך בדקות הסיום נגד הפועל בני לוד וניצחה 1:2. גם עירוני רמת השרון עלתה אחרי 0:3 משכנע על בית"ר שמשון תל אביב. בבית ב' הפועל נצרת עילית ניצחה 2:3 את הפועל ירושלים ועלתה אף היא. אחווה עראבה אירחה את עירוני בת ים למשחק מכריע בביתה, נוצחה 2:1 והאורחים הם אלו שחגגו את העלייה. בבית ג' מכבי הרצליה ומכבי באר שבע נפגשו לפרוטוקול בלבד כשהדרומיים ניצחו 0:2, ואילו בבית ד' שני המשחקים יתקיימו ביום שני, כשנס ציונה והפועל כפר סבא ייאבקו על העלייה.

בית א'

הקבוצה החלשה ביותר נכון להיום בליגה הלאומית, הכח עמידר רמת גן, השיגה את התוצאות במקום הפחות חשוב, בגביע הטוטו, כשניצחה 1:2 את הפועל בני לוד, למרות שנקלעה למהפך, שהספיק לה לרבע הגמר. הסגולים היו זקוקים לניצחון כדי להיות תלויים בעצמם, אך גם במצב של תיקו הם היו עולים. כך או כך חמודי כיאל כבש את שער היתרון ללוד בדקה ה-16, אך הכח ביצעה מהפך וניצחה בזכות שערים של איציק סלומון (85) ולירון דיאמנט (90).

מי שסיימה במקום השני בבית היא עירוני רמת השרון, שניצחה 0:3 את בית"ר שמשון תל אביב. רמת השרון ניצלה את העובדה שיריבתה כבר איבדה עניין במפעל ומסיימת את שלב הבתים ללא ניצחונות ועם שלוש נקודות בלבד. שלושת השערים נכבשו ב-20 הדקות האחרונות של המשחק, כשצ'קטיאני גאגה, בן פלאח ואור אוסטיינד כבשו.

בית ב'

הפועל נצרת עילית לא התרגשה מהמיקום שלה ערב המשחק נגד הפועל ירושלים. הקבוצה, שדורגה במקום האחרון, הבטיחה במחזור הנעילה של שלב הבתים את מקומה ברבע הגמר אחרי שניצחה 2:3 את הפועל ירושלים. מור שושן, מוטי כלטוב וקובי שריקי כבשו לזכותה את השערים, כששי אהרון אופיר עמרם צימקו רק זמנית.

אחווה עראבה אירחה את עירוני בת ים במשחק של להיות או לחדול מבחינת שתי הקבוצות. ניצחון של עראבה היה מעלה אותה לשלב הבא, בת ים הזדקקה לתיקו ומעלה כדי להעפיל. חיים סילבס העלה את המקומיים ליתרון אחרי רבע שעה וקירב אותם אל רבע הגמר, אבל בת ים עשתה מהפך במחצית השנייה, ניצחה 1:2 ולקחה בשתי הידיים את הכרטיס לרבע הגמר.

בית ג'

מכבי הרצליה, שכבר הבטיחה את מקומה ברבע הגמר, פגשה בביתה למשחק שהיה לא יותר מאימון עבורה את מכבי באר שבע. הקבוצה מבירת הנגב ניצחה במשחק לפרוטוקול בלבד 0:2 במחזור האחרון. טאליס כבש את הראשון בפנדל (45), אורן חזן הכפיל בתוספת הזמן של המשחק. אופיר עזו מבאר שבע הורחק בדקה ה-90. באר שבע עלתה למקום הלפני אחרון בבית, אם לא העפלה לפחות קצת כבוד.

במשחק נוסף שלא יקבע דבר תארח ביום שני הפועל ראשון לציון, שעלתה מהמקום הראשון, את הפועל מרמורק, שסיימה את דרכה במפעל.

בית ד'

שני המשחקים בבית יתקיימו ביום שני, כאשר הפועל כפר סבא, שרחוקה שתי נקודות מסקציה נס ציונה השנייה, תפגוש אותה לקרב ישיר על העלייה. הפועל קרית שמונה, שכבר עלתה לרבע הגמר, תארח את הפועל אשקלון, שמסיימת את שלב הבתים אחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully