וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד מאור: "אסור לזלזל בקבוצה מלוקסמבורג"

מאמן מכבי ראשל"צ בכדוריד לקראת המשחק בגביע ההתאחדות האירופית. 'צבר ספורט' היא הספונסרית החדשה של הקבוצה

אלופת ישראל בכדוריד גברים, מכבי ראשון לציון, ערכה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה הראשון באירופה לעונת 2009/10 במסגרת הסיבוב השני של גביע ההתאחדות האירופית (EHF). מלבד הציפיות מהעונה הקרובה, הכריזו ראשי המועדון על הספונסר הראשי החדש, 'צבר ספורט', כספונסר העיקרי של הקבוצה. תוספת התקציב של 300 אלף שקלים לעונה היא אמנם משמעותית עבור כל קבוצת כדוריד ישראלית, אולם נכון לעכשיו הקבוצה לא מתכוונת להתחזק.

יו"ר הקבוצה, יוסי גבע, ציין כי הקבוצה מתנהלת בצורה הכי מקצוענית שיכולה להתנהל קבוצה ישראלית, בהתחשב בעובדה שמרבית שחקניה עובדים בעבודה נוספת אולם יש ימים בהם מתקיימים שני אימונים וכל השחקנים מקבלים שכר לא נמוך מהקבוצה. מאמן הקבוצה, גלעד מאור, שמתכונן להתמודדות האירופית הראשונה שלו לעונה זו ציין כי האורחת מלוקסמבורג ביקשה לארח את שני המשחקים בסיבוב זה אולם הנהלת ראשון עמדה על שלה, לארח משחק אחד בבית.

"אסור לזלזל בקבוצה מלוקסמבורג, בה ענף הכדוריד הוא מספר אחת במדינה. משחקים בקבוצה ארבעה שחקנים צרפתים, שחקן סלובני ורומני ובטח שהם לא קונוסים. מכבי ראשון טובה יותר, אבל זו לא הולכת להיות משוכה קלה". למכבי ראשון, שמדורגת 33 באירופה, היה חסר מקום אחד בדירוג כדי להשתלב בליגת האלופות העונה. אולם בקבוצה, שמדורגת במפעל ה-EHF במקום ה-23 מבין 43 הקבוצות, מקווים השנה להתקדם לפחות עד שלב שמינית הגמר, כמו בעונה שעברה, הישג שיעניק ככל הנראה את כרטיס הכניסה לליגת האלופות בעונה הבאה למי שתזכה באליפות.

גבע הבטיח כי במידה והקבוצה תתקדם במפעל תיתכן גם הגעתו של זר שלישי עבור המשחקים באירופה. יואב נאמן, קפטן הקבוצה, אמר: "הניסיון שלנו באירופה עומד לזכותנו. המטרה שלנו היא קודם כל לעבור את השלב הזה ואז לייחל להגרלה טובה. במידה ונגריל קבוצה מהדרג השני ומטה, נוכל להתמודד כשווים בין שווים. אם נגריל קבוצה מהדרג הראשון, שום דבר לא יהיה תלוי בנו". ראשון לציון תפתח את העונה האירופית ביום ראשון הקרוב מול אש לוקסמבורג באולם בית מכבי בראשון לציון בשעה 19:30.

בתוך כך, ייערכו מחר משחקי המחזור השלישי של ליגת הכדוריד לגברים. כזכור, בתחילת השבוע נערך משחק מוקדם מהמחזור השלישי, בין מכבי ראשון לציון לבני הרצליה, בשל משחקה של ראשון לציון באירופה ביום ראשון הקרוב. האלופה ניצחה 23:35. יתר משחקי המחזור:

אס"א תל אביב – עירוני מכבי פ"ת (אולם אוניברסיטת תל אביב, 16:00)
הפועל רמת גן – מכבי 'תל אביב (אולם עירוני רמת גן, 16:00)
מכבי רעננה – א.ס רמת השרון (היכל הספורט 'מטרווסט', 16:00)
מכבי קריית מוצקין – הפועל ראשון לציון (אולם 'גושן', 16:30)
א.כ נס ציונה – מכבי מ.כ חולון (אולם 'צימרמן', 17:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully