וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "אחד המשחקים הטובים מאז שחזרתי מפציעה"

הספרדי עלה לרבע הגמר בבייג'ינג אחרי שגבר על בלייק ויפגוש את סאפין. סרינה הפסידה לפטרובה. אנדי רם ובלייק הודחו

רפאל נדאל נראה מיום ליום יותר טוב. המדורג 2 בעולם פגש היום (חמישי) את ג'יימס בלייק בשמינית גמר טורניר בייג'ינג (סך פרסים לנשים וגברים 6.6 מיליון דולר), ולאחר 2:23 שעות ארוכות ומתישות ניצח את האמריקאי 5:7, 7:6, 3:6. נדאל, שזה לו הטורניר הראשון מאז שנפצע באליפות ארה"ב, השווה את המאזן שלו עם הטניסאי הניו יורקי ל-3:3.

בלייק (24 בעולם), שסבל אף הוא מפציעה בתקופה האחרונה, ביצע לא מעט טעויות בשלהי המערכה הראשונה הצמודה, ואיפשר לנדאל לשבור ל-5:6 בדרך ל-5:7 במערכה. במערכה השנייה נדאל שלט והשיג נקודת משחק כשהוליך 3:5, אבל בלייק חזר כמו גדול וכפה שובר שוויון בו ניצח 4:7. טעות כפולה העניקה לנדאל שבירה במערכה השלישית ויתרון 3:5 בדרך לניצחון 3:6 והעפלה לרבע הגמר. נדאל, שעבורו זה הטורניר הראשון מאז אליפות ארה"ב, נשמע שבע רצון: "זה אחד המשחקים הטובים שלי מאז שחזרתי מהפציעה".

יריבו הבא של נדאל יהיה מראט סאפין (59 בעולם), שגבר בצורה מרשימה 3:6, 4:6 על המדורג 12 בעולם, פרננדו גונזאלס. סאפין בן ה-29, שדורג 1בעולם בעברו, עדיין נחוש בדעתו לפרוש בתום העונה, ולא מתרגש מהניצחון. "קל לשחק כשאין לחץ ואין מה להפסיד, כשאין צורך להגן על נקודות או להגן על התואר", אומר סאפין, "זה לא המשחק שיגרום לי לשנות את ההחלטה שלי. אם זה היה משחק חשוב, הייתם רואים אותי עצבני הרבה יותר. בסך הכל אני די שבע רצון, זה לא רע לסיים את הקריירה בסביבות המקום ה-50 בעולם".

הקרואטי איבן ליוביצ'יץ' (45 בעולם) עלה אף הוא לרבע הגמר אחרי נגבר על הפולני לוקאש קובוט 6:7, 6:4, 4:6. שם הוא יפגוש את רובין סודרלינג השבדי (11 בעולם), שלא התקשה לגבור 3:6, 3:6 על טומי רוברדו הספרדי (17 בעולם).

* בטורניר הזוגות הודחו אנדי רם ושותפו האמריקאי, ג'יימס בלייק, ברבע הגמר. השניים נוצחו 5:7, 6:4, 10:4 על ידי ז'וליאן בנטאו וג'רמי שארדי הצרפתים.

נשים: סרינה יורדת מנוצחת

גם אצל הנשים הטורניר מגיע לשלבים הגבוהים. על ההפתעה של היום אחראית נדיה פטרובה (17 בעולם), שהדיחה את המדורגת 1 בעולם החל מתחילת השבוע הבא, סרינה וויליאמס, אחרי שגברה עליה 4:6, 6:3, 6:7. סרינה מצטרפת לאחותה ונוס ולדינארה סאפינה, והותירה את רבע הגמר של הטורניר ללא שלוש המדורגות הראשונות. "היא שלטה לכל אורך המשחק", החמיאה סרינה ליריבתה, "אני חושבת שהיא מעולם לא שיחקה טוב יותר". פטרובה תפגוש ברבע הגמר את פנג שוואי הסינית (53 בעולם), שכזכור, הדיחה אמש את שראפובה.

המדורגת 13 בעולם, הצרפתיה מריון ברטולי, המשיכה לרבע הגמר אחרי שניצחה את הסינית ז'נג שוואי 1:6, 4:6. בשלב הבא תשחק ברטולי נגד המדורגת שביעית בעולם ורה זבונרבה, שגברה 3:6, 7:5, 5:7 על המדורגת עשירית בעולם, האיטלקיה פלאביה פנטה.

במשחק נוסף שנערך היום גברה אגניישקה רדוואנסקה הפולנייה (12 בעולם) 6:4, 4:6, 2:6 על מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז הספרדייה (39 בעולם). רדוואנסקה תפגוש ברבע הגמר את אלנה דמנטייבה (רביעית בעולם).

טוקיו: צונגה ניצח בדרבי

ג'ו-ווילפריד צונגה ממשיך להתקדם בטורניר טוקיו (סך פרסים 1.2 מיליון דולר), לאחר שגבר 6:4, 2:6, 2:6 על בן ארצו, הצרפתי רישאר גאסקה. צונגה עלה לרבע הגמר, שם יחכה ללטבי ארנסט גולביס, שגבר 3:6, 1:4 על הארגנטינאי חואן מונאקו, בטרם האחרון פרש.

האוסטרלי לייטון יואיט עלה אף הוא לרבע הגמר, אחרי שניצח את הצרפתי פבריס סאנטורו 6:3, 3:6, 1:6. בשלב הבא יפגוש יואיט את הצרפתי אדוארד רוג'ר-ואסלין שניצח את יורגן מלצר 6:4, 2:6, 3:6.

עדכון ראשון: 13:16
עדכון אחרון: 18:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully