וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "גרנט הוא בדיוק מה שפורטסמות צריכה"

מאמן טוטנהאם החמיא למנהל המקצועי החדש של פומפי: "יש לו קשרים, ניסיון ועצות טובות". גרנט: ”אני והארט נחבר את הקבוצה”

ברני ארדוב

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: גדי וינסטוק

"אני שמח לחזור למועדון בו עשיתי עבודה טובה", אמר אברהם גרנט לכלי התקשורת באנגליה, לאחר מינויו אמש (רביעי) למנהל המקצועי של פורטסמות. "אני שמח לחזור לכדורגל אחרי שנה", אמר המאמן הישראלי ל"גארדיאן", במיוחד אני שמח לחזור למועדון בו התחלתי את הקריירה שלי באנגליה, בו עשיתי עבודה טובה בעבר".

אתמול נפגש גרנט עם הצוות איתו יעבוד, כולל המאמן פול הארט, שהנהלת פורטסמות מיהרה לפרסם הודעה כי מעמדו יציב, וכי החתמת גרנט נועדה לסייע לו משום שלקבוצה אין עוזר מאמן. הפגישה בין הצדדים הוגדרה כ"חיובית" לפי יו"ר המועדון פיטר סטורי. "זה לא קרה עם הארי רדנאפ ולא יקרה עם הארט", ענה סטורי כשנשאל אם המאמן הנוכחי תחת סכנת פיטורים. "מעמדו של הארט יציב ובטוח".

בראיון ל"דיילי מייל" אמר גרנט כי הוא שמח לחזור ולעבוד עם הארט. "הוא ניהל את האקדמיה לכדורגל בפעם הקודמת שהייתי פה, הוא יודע איך עבדתי עם רדנאפ, ואני באתי למועדון כדי לעזור לו להישאר בפריימירליג. היו לנו הצלחות בקדנציה הקודמת שלי, אנחנו נעבוד יחד ונחבר את הקבוצה כדי להתגבר על התקופה הקשה. נפגשתי גם עם הבעלים, והם מצפים שאעשה הכל כדי לעזור". גרנט, שחתם לשלוש שנים בקבוצה, יחל את עבודתו ביום שני הקרוב.

התקשורת האנגלית קיבלה את חזרתו של גרנט לדשא ברגשות מעורבים. "חזרתו של גרנט לכדורגל צריכה להעלות חיוך על פניו, חזרתו כמנהל מקצועי בפורטסמות צריכה למחוק את אותו חיוך", כתב דרק מקגוברן מ"מיירור". "ההערכה היא שגרנט יהיה המאמן הבא של פומפי, ולא בכדי סוכנון ההימורים לדברוקס העניקה לו סיכוי של 1:5 והציבה אותו שני בטבלת ההימורים".

ב"סאן" דווקא פרגנו למאמן הישראלי. הארי רדנאפ, לשעבר מאמן פוטרטסמות, כתב טור מיוחד תחת הכותרת "זה נהדר לראות את גרנט חוזר". המאמן האנגלי סיפר כי כששמע על חזרתו של המאמן הישראלי לפומפי, מיד הרים טלפון לגרנט, ובירך אותו על חזרתו. "העבודה של הארט בפורטסמות יכולה להיות קלה יותר כשגרנט בסביבה, ואני לא חושב שאברהם מחפש את המשרה של פול", כתב רדנאפ. "גרנט יתמוך בהארט, אחרי צ'לסי הוא מנוסה יותר. הארט יחליט מי ישחק ויקבע את סגנון הקבוצה".

"אברהם הוא בחור נחמד, וזו לא ביקורת. הוא אדם רגוע בעולם כדורגל סוער, אחד שמבין את המשחק ויודע לתת עצה טובה. יש לו קשרים רבים בעולם הכדורגל, וזה יכול לעזור לפומפי בחלון ההעברות שנפתח בינואר. גרנט הוא הבן אדם שאפשר לסמוך על הרעיונות שלו, והוא בדיוק מה שפול צריך. אני חושב שנראה כמה חיוכים בפורטסמות בשבועות הקרובים", כתב רדנאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully