וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "צריך לראות מכבי יותר טובה"

פיני גרשון הודה שלקבוצתו יש עוד הרבה מה לשפר אחרי הניצחון הקליל על גלבוע/גליל. קטש: "יכול להיות שנעשה שינויים"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב טיילה הערב (רביעי) לגמר גביע ווינר עם ניצחון קליל 65:87 על הפועל גלבוע/גליל, ובניגוד למשחקה ברבע הגמר מול עירוני אשקלון הפעם היא דאגה להכריע את המשחק בשלב מוקדם ונחה במחצית השנייה כהכנה למשחק הגמר מול הפועל ירושלים המקומית מחר (20:50, ערוץ 10). למרות התוצאה, ניכר כי הצהובים עדיין רחוקים מלהיות מוכנים למשחקם הראשון ביורוליג מול לובליאנה ביום חמישי הבא, כשרבים מהזרים טרם השתלבו בצורה חלקה.

"אני חושב שצריך לראות מכבי יותר טובה", הודה פיני גרשון בסיום. "אנחנו עדיין לא מסונכרנים. זה שלב שגם צריך לחלק את הדקות וגם לתת לכולם הזדמנות שווה, אני חושב שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב. בטוח שכשאנחנו מובילים 20 הפרש אנחנו צריכים לשחק יותר טוב, אנחנו מסוגלים לשחק יותר טוב. אני חושב ששמרנו טוב היום, גם כשלא קלענו ברבע הראשון. זה מה שחשוב, גם כשהכדור לא נכנס לשמור טוב. יהיו משחקים שנקלע 75 נקודות בלבד".

על התוצרת הנמוכה יחסית של הישראלים שלו אמר גרשון: "אתמול רביב היה בסדר, היום גל יהיה בסדר. גם בלות'נטאל יחזור ויהיה לנו עוד ישראלי שיוכל להיכנס לחוק הרוסי". עך האפשרות שימונה למאמן נבחרת ישראל אמר גרשון: "דיה לצרה בשעתה".

גל מקל, שרשם תשעה אסיסטים וחמש נקודות מול קבוצתו בעונה שעברה, אמר: "זו תחילת עונה, קשה לדעת מה יהיה עם גליל השנה. זו רק ההתחלה גם שלנו וגם שלהם. היה נחמד לשחק נגד הגליל, זו קבוצה שאני מאוד אוהב, גם את השחקנים וגם את הצוות. מבחינתי היה משחק בסדר, הכי חשוב שניצחנו ועלינו לגמר. צריך להנות מממשחק הגמר, תהיה אווירה מעולה. נתכונן ונבוא בכל הכוח בתקווה לקחת את התואר הראשון העונה. בכל מקום חדש לוקח קצת זמן להשתלב, גם בשנה שעברה זה היה לי ככה. אני חושב שאני אשחק הרבה יותר טוב מאיך שאני משחק עכשיו, אבל בשביל ההתחלה זה היה בסדר. גם אני וגם הקבוצה נשתפר עם הזמן".

קטש: "אנחנו לא ברמה של ארבע הקבוצות המובילות"

בצד המפסיד התקשה עודד קטש למצוא נקודות אור ביכולת המחרידה של קבוצתו ואמר: "אני לא מרוצה באותה מידה כמו המשחק הקודם. שיחקנו באותה הצורה, חזרנו על אותן טעויות. יומיים בטח לא מספיקים לתקן את הטעויות. שחקנים שנכנסו למערכת, ואמורים להיות שחקנים מובילים, לא מבינים את התפקיד שלהם. כרגע אנחנו לא ברמה של ארבע הקבוצות המובילות בליגה. די מהר נצטרך להחליט האם השחקנים האלה מספיק טובים או שצריך לשנות".

"גם בשנה שעברה לא היה לנו כל כך משחק פנים וגם עם זה הסתדרנו", המשיך קטש. "אבל יכול להיות שאנחנו נצטרך להתאים את עצמנו ולעשות שינויים. בשביל זה יש את המשחקים האלה. הייתה פגישה עם גוני יזרעאלי, אבל זה רחוק מלהגיע לסיכום. לגבי גפני כרגע הוא מנסה להתקבל ללייקרס, או שהוא יגיע או שנביא שחקן אחר. מכבי חזקים, יש להם הרבה מאוד נשק התקפי, יש להם גארדים גדולים. בקבוצות הטובות, עם התקציב היותר גדול, אפשר לראות זרים הרבה יותר איכותיים משנה שעברה. איך שאני קורא את המפה, תהיה צמרת מאוד מעניינת ויהיו משחקים מאוד מעניינים".

בריאן רנדל הוסיף: "אני חושב שהתחלנו את המשחק טוב. מכבי היא אחת הקבוצות הטובות באירופה בכל שנה. אני חושב שאנחנו שווים לקבוצה שלנו בקבוצה שעברה. אנחנו עדיין חסרים את טוני גפני, אני מבין שהוא רוצה להתקבל ל-NBA, אבל הוא יתרום לנו הרבה. המשחקים האלה הם אימון בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully