וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט קוביצה יחליף את פרננדו אלונסו ברנו

הנהג הפולני של BMW-סאובר יחבור ליצרן הצרפתי במקום חברו הטוב. "יש לי קשר מיוחד עם הקבוצה". מאסה ישוב בקרוב

הכסאות המוזיקליים בפורמולה 1 נמשכים. שבוע לאחר שנודע שאלוף העולם לשעבר, הנהג הספרדי פרננדו אלונסו ינהג בשנה הבאה עבור קבוצת פרארי, נודע היום (רביעי) כי מי שיתפוס את מקומו בקבוצת רנו יהיה חברו הטוב של אלונסו, הנהג הפולני רוברט קוביצה.

רנו לא פרסמה את פרטי החוזה, שיחל ב-2010, עליו חתם קוביצה אצל היצרן הצרפתי. מאז עונת 2006 נהג קוביצה עבור קבוצת BMW-סאובר. קוביצה ניצח בשנה שעברה את מירוץ קנדה והיה מחוזר על ידי מספר יצרניות, ביניהן טויוטה, וויליאמס ו-BMW, שבינתיים הודיעה שתפרוש מסבב הפורמולה 1 בסוף העונה עקב העלויות היקרות.

"אני מאושר מאוד על הצטרפותי לרנו ב-2010", אמר קוביצה לאחר החתימה. "אני מרגיש שיש לי קשר מיוחד עם הקבוצה הזו. הם היו אלה שנתנו לי את הצ'אנס לבחון את המכונית בברצלונה, מה שהביא אותי אחר כך לפצוח בקריירה כנהג. רנו ואני חולקים מנטליות דומה - של מנצחים. אני מגיע לקבוצה הזו עם מוטיבציה גבוהה מאוד ואופטימי שביחד נוכל להיות בקדמת הבמה בעונה הבאה של המירוצים, בתקווה אפילו להילחם על הבכורה".

המנהל המקצועי של רנו, בוב בל, אמר: "מאז שרוברט ניצח את הגראנד פרי ב-2006, עקבנו אחריו לאור העובדה שהוא אחד מהנהגים שניחנו בכישרון גדול בדור שלו. לרנו יש שאיפות גדולות לגבי העתיד, ואנחנו סבורים שרוברט יכול לשחק תפקיד מרכזי בהגעה ליעדים שלנו".

כשלושה חודשים לאחר שנפצע בצורה קשה במירוץ הגראנד פרי בהונגריה, ישוב נהג הפורמולה פליפה מאסה לשבת מאחורי ההגה. מאסה יחל בנהיגת מבחן עבור פראריף עד אשר יוכל לחזור למסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully