וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "כל משחק נגד חיפה הולך בשיניים"

7.10.2009 / 20:40

מאמן הפועל ירושלים שיבח את שחקניו אחרי ההעפלה לגמר גביע ווינר. משה מזרחי: "אנו מנצחים בד"כ בחצאי גמר חשובים"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

מעבר לעובדה שהיא עלתה לגמר גביע ווינר, הפועל ירושלים יכולה להיות מרוצה מאוד מהעובדה שבמאני טיים שחקניה התעלו, נתנו פייט והציגו משחק משובח. ירושלים, שניצחה 75:77 את מכבי חיפה, צריכה להגיד הרבה תודה לקווין פינקני, שאמנם ברבע הגמר היה בינוני, אך הפעם 26 נקודות שלו סיפקו את הסחורה וסידרו את הניצחון הגדול.

מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס, התייחס לניצחון קבוצתו על הירוקים, שניצחו פעמיים בשנה שעברה בחצי גמר הפיינל פור וחצי גמר הגביע, ואמר. "לא הורדנו קוף, זה קשור למשחק הגנה טוב. כל משחק נגד חיפה הולך בשיניים לצערי הליגה מתחילה באיחור והטורניר הזה הוא טוב כי הוא מראה להרבה קבוצות איפה הן עומדות. רציתי לראות את הקבוצה שלי מול קבוצה מאוד פיזית. היה משחק טוב, וברגע שהיינו בפיגור לא הורדנו את הראש. כשהיינו בפיגור בריבאונדים, הצלחנו לנצח. הייתה לנו בעיית עבירות, טרה סימונס לא היה במיטבו, אבל קווין פינקני נתן משחק אדיר".

על המסקנות מהמשחק הזה אמר: "אנחנו חושבים על הכל, בודקים הכל. בשביל המשחקים האלה אנחנו רואים מה אנחנו צריכים. גם חיפה לא עשתה משחק גדול מתחת לסל. אם נביא מישהו, נצטרך להביא מישהו עם בשר פנימה. גם מכבי תל אביב עם השושלת הגדולה לא הייתה קבוצת ריבאונד הכי גדולה בעולם. אנחנו עובדים ולומדים. אותי לימדו בנוער של הפועל חיפה שאם סוגרים חמישה שחקנים, הכדור נופל באמצע. אני שמח על המלחמה של כל הקבוצה".

קווין פינקני, שהרשים מאוד והיה אחראי לרבע האחרון המצוין של ירושלים, אמר: "הראינו הרבה אופי. לפני המשחק המאמן שלנו אמר שחיפה קבוצה מאוד אגרסיבית. במחצית באנו וניסינו לתת הכל, ולמזלנו זה הספיק. הרגשתי טוב במשחק, כל אחד יכול לקלוע מעל 20 נקודות, אבל אנחנו לא צריכים את זה מכולם. אנחנו צריכים תרומה מכל אחד".

אשכנזי: "השיפוט היה טוב מאוד"

מאמן מכבי חיפה, אבי אשכנזי, נשמע מאוכזב משמיטת היתרון של קבוצתו, ואמר: "זה פספוס גדול. האירוע פה מיוחד, יש כאן אווירה מיוחדת של כדורסל. אנחנו שווים גמר ורצינו להיות בגמר. שיחקנו את הכדורסל שרצינו, הן מבחינת הקצב והן מבחינת היכולת ההגנתית. המשחק ברח לנו, וחבל. זה חלק משכר הלימוד שלנו. זה היה מבחן טוב בשבילנו. אני אף פעם לא שם ניצחון או הפסד על שחקן כזה או אחר, אני לא אתייחס לשחקן ספציפי. השיפוט היה טוב מאוד".

משה מזרחי, שקלע שמונה נקודות והיה חלק מהישראלים המצוינים של חיפה הערב, אמר: "אנחנו מנצחים בדרך כלל בחצאי גמר החשובים. זה עדיין משחק הכנה שלנו, ואנחנו מתייחסים אליו בהתאם. אנחנו מתרכזים בלהשתפר ופחות בתוצאה. חבל שהפסדנו, ובמגרש הזה עם הקבוצה הזו, כשאתה טועה אז אתה מפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully