וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן פוסטר: אתה החוליה החלשה

שוער מנצ'סטר יונייטד מציג יכולת חלשה ולאור פציעתו של אדווין ואן דר סאר, הביעה הקבוצה עניין בשוער אינטר ז'וליו סזאר

כנראה שבמנצ'סטר יונייטד מבינים שהמשבצת הבעייתית העונה של הקבוצה, לפחות כרגע, היא עמדת השוער. זאת לאחר שבימים האחרונים התברר כי השדים האדומים הביעו רצון להנחית באולד טראפורד את שוערה הברזילאי של אינטר, ז'וליו סזאר.

מקורביו של השוער חשפו כי בימים האחרונים נעשתה פנייה מצד מועדון בכיר מאוד באירופה, כאשר לאחר מכן סוכנו של סזאר, זוסיאס קרדוסו, חשף שהמועדון הוא לא אחר מאשר אלופת אנגליה וסגנית אלופת אירופה.

"כן, יונייטד הביעה התעניינות בחוליו, אבל הם לא העבירו לנו עדיין הצעה רשמית", אמר קרדוסו לעיתון 'טוטוספורט'. אלא שנראה כי בנראזורי לא ישחררו מהר כל כך את השוער המצוין ומתכננים להציע לו חוזה חדש, עליו, כפי שהשמועות גורסות, הוא אמור לחתום בקרוב.

"לעת עתה, אנחנו משוחחים עם אינטר לגבי חידוש החוזה של סזאר, אבל טרם הגענו להסכמה. המטרה שלנו היא להגיע להסכמה עד סוף החודש", אמר קרדוסו.

עד כה, בשמונת מחזוריה הראשונים של העונה באנגליה, ספגה מנצ'סטר יונייטד שמונה שערים, פי שניים מהתקופה המקבילה אשתקד. השוער הראשון של הקבוצה אדווין ואן דר סאר פצוע, ומי שמתופקד בשער בהיעדרו הוא בן פוסטר, שבינתיים לא מציג יכולת גבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully