וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני ניראון הורחק לשני משחקים בפועל

7.10.2009 / 17:10

מאמן הפועל פ"ת ספג עונש כבד, בקבוצה טוענים לקיפוח. גוטמן והראל הגיעו לעסקת טיעון עם ביה"ד. קורנפיין נקנס ב-3,000 ש"ח

רויטרס

צילום וידאו: דייב שחר, עריכת וידאו: עידו גוראל

ערב עמוס ושוקק במיוחד התקיים בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. כתבי אישום נגד הפועל תל אביב, המאמן אלי גוטמן והבעלים מוני הראל וכן נגד יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין וקבוצת הפועל פתח תקוה, המאמן דני ניראון ועוזרו שאול דה צ'וקרל, הוגשו והחלטות לא קלות התקבלו.

הפועל תל אביב יצאה בזול, באופן יחסי. נציגי המועדון, היו"ר אמיר לובין והחשב ניר כץ שמעו מהדיין כי למזלם הרב עונש הפחתת שתי נקודות על תנאי שעמד נגדם בגין התפרעות אוהדים נגמר בחודש שעבר ולכן הקבוצה נקנסה ב-20 אלף שקלים בלבד לאור התפרעות הקהל במשחק נגד מכבי חיפה. הדיינים גם קיבלו את עסקת הטיעון שנסגרה בין המאמן אלי גוטמן והבעלים מוני הראל לתובע ההתאחדות שלום אבן עזרא. גוטמן נקנס ב-2,000 שקל והורחק משני משחקים על תנאי. הראל נקנס ב-3,000 שקל והורחק לשלושה משחקים על תנאי לאחר הדברים שהטיחו בשופט מנשה משיח לאחר ההפסד למכבי חיפה.

יושב ראש בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, שלח לבית הדין כתב הגנה והודעה כי לא יתייצב לדיון בעניינו. קורנפיין הבהיר במכתב כי לא יוכל להגיע עקב התחייבויות קודמות. קורנפיין הועמד לדין לאחר שהשופט אלי חכמון טען כי זה אמר לו: "השיפוט היה ברמה של ליגה ג', בזיון", לאחר משחק הליגה ביום שני נגד הפועל באר שבע. יושב הראש נקנס ב-3,000 שקל וספג שלושה משחקי הרחקה על תנאי.

צפריר: "אולי אם היו קוראים לניראון קשטן או גוטמן, היו מתייחסים אחרת"

הפועל פתח תקוה ואנשיה עמדו לדין בגין אירועי המשחק הסוער נגד בני יהודה בשבת. במועדון הביעו טענות על עסקת הטיעון שהוצעה להפועל תל אביב, לעומת הטיפול בעניינם. המאמן דני ניראון, נגדו עמד עונש על תנאי, ספג עונש הרחקה לשני משחקים בפועל וכן שניים נוספים על תנאי. כמו כן, ניראון נקנס ב-3,000 ש"ח בפועל. עוזרו של ניראון, שאול דה צ'וקרל, ספג עונש הרחקה ממשחק אחד וכן קנס של 1,000 ש"ח בפועל.

ניראון יצא נסער מהדיון ואמר: "את מה שהיה לנו להגיד אמרנו בדיון. בכל מקרה, אנחנו מרגישים מקופחים ורוצים שיהיה דין שווה לכולם ללא אפליה בין קבוצה לקבוצה. לא תהיה לפסיקה שום החלטה על הקבוצה עצמה. אנחנו עם הפנים קדימה והדבר היחיד שאני רוצה זה אחידות בין כל הקבוצות".

מנכ"ל הפועל פתח תקוה, אפי צפריר, אמר בסיום הדיון: "זה מוזר שלקבוצה שלא הפסידה במשחק יש כל כך הרבה טענות על השיפוט. זה הרי משהו לא סביר. אנו מרגישים שהייתה איפה ואיפה, מרגישים שהדברים לא היו בלשון המעטה כשרים". על עסקת הטיעון שנסגרה מול הפועל תל אביב, אמר צפריר: "יש לבדוק את עסקת הטיעון הזו. במקרה שלנו לא קיבלו את בקשתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully