וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו דונאדוני עולה להתקפה

יממה לאחר שפוטר מנאפולי, תוקף המאמן את נשיא המועדון: "מבין מעט מאוד בכדורגל", וחוזה שחורות לקבוצה

יממה לאחר הפיטורים הצפויים של רוברטו דונאדוני מנאפולי, עולה המאמן להתקפה והתייחס להחלטה של הנשיא אורליו דה לורנטיס: "הוא הר געש שמבין מעט מאוד בכדורגל", אמר דונאדוני ל"גאזטה דלו ספורט". "יש לו הרבה מה ללמוד, הוא לא נמצא בקשר עם הקבוצה ולא נושם את האווירה בחדר ההלבשה". דה לורנטיס, מפיק סרטים שידוע כאדם צבעוני במיוחד, רכש את נאפולי אחרי שזו פשטה רגל ב-2004 והחזיר אותה לליגה הראשונה.

"הפגישה האחרונה שלנו הייתה מאוד נעימה. אמרתי לנשיא שאם הוא יישאל אותי שלוש שאלות על סרטים, לא אדע לענות. מצד שני, הוא יישאר שקט אם אשאל אותו שלוש שאלות על כדורגל. בכל אופן, אני לא נוטר טינה", סיכם דונאדוני והוסיף לגבי עתידה המקצועי של הקבוצה: "יש בסגל פוטנציאל גדול, אבל לא אגיד שנאפולי ראויה למקום באירופה כרגע".

כזכור, הפיטורים של דונאדוני היו באוויר כזר זמן רב לאור פתיחת העונה הרעה של נאפולי. גם עזיבתו של המנהל הספורטיבי פיירפאולו מרינו, המקורב לדונאדוני, רמזה על העתיד לבוא. דה לורנטיס הודיע היום (רביעי) כי ריקרדו ביגון מרג'ינה ייכנס לנעליו של מרינו. בעוד כבר אתמול מונה וולטר מצארי למחליפו של דונאדוני וקיבל משימה לזכות באחד הכרטיסים לאירופה. בנאפולי הכחישו הבוקר פרסומים באנגליה לפיהם פנה המועדון לג'אנפרנקו זולה, מנג'ר ווסטהאם, וטענו כי מצארי היה האופציה היחידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully