וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייג'ינג: פנג שוואי הדיחה גם את שראפובה

כושרה הטוב של הרוסיה, שזכתה לפני שבוע בטוקיו, לא עמד לה מול הסינית (53 בעולם), שעלתה לרבע הגמר בעזרת 2:6, 4:6

פנג שוואי הסינית ממשיכה להלהיב את הקהל בטורניר בייג'ינג (משטח קשה, סך פרסים 4.5 מיליון דולר). הסינית (53 בעולם), שהדיחה את ילנה יאנקוביץ',המשיכה את מסע הקסם שלה לרבע הגמר אחרי שהדיחה היום (רביעי) גם את מריה שראפובה בעזרת ניצחון 2:6, 4:6. שראפובה, שזכתה לפני כשבוע בטורניר טוקיו ונראתה עד כה בכושר מצוין, לא יכלה לדיוק של הסינית מהקו האחורי ולחבטות ההחזרה המצוינות שלה. במשחקון השישי של המערכה הראשונה נשברה שראפובה, והסינית עלתה ל-2:4, בדרך ל-2:6 מרשים במערכה. המערכה השנייה הייתה צמודה, ובמשחקון העשירי שברה הסינית בדרך לניצחון 4:6. פנג שוואי מחכה למנצחת במפגש בין נדיה פטרובה לסרינה וויליאמס.

את משחקי היום פתח ניצחונה של הרוסיה סבטלנה קוזנצובה על האוקראינית אלונה בונדרנקו בתוצאה 3:6, 6:4, 0:6. אלופת צרפת 2009 השיגה שבירה במשחקון החמישי של המערכה הראשונה, והמשיכה לניצחון 3:6 במערכה. המערכה השנייה הייתה צמודה, ובמשחקון התשיעי בונדרנקו שברה והמשיכה ל-4:6. שבירה במשחקון הראשון העניקה יתרון לקוזנצובה בפתיחת המערכה השלישית, והרוסיה שייטה ל-0:3. בונדרנקו הנאווה נשברה ויריבתה ניצחה 0:6 בדרך לרבע הגמר. בשלב הבא תתמודד קוזנצובה נגד בת ארצה אנסטסיה פאבליוצ'נקובה, שניצחה את הקנדית אלכסנדרה ווז'ניאק 4:6, 4:6.

המדורג 2 בטורניר טוקיו (סך פרסים 1.2 מיליון דולר), הצרפתי ג'ו-ווילפריד צונגה, עלה לשלב שמינית הגמר אחרי שצלח את המפגש עם הגרמני מישקה זברב בעזרת ניצחון 4:6, 3:6. מוחמד עלי של הטניס יפגוש בשלב הבא את בן ארצו רישאר גאסקה, שניצח גם הוא יריב גרמני, פיליפ פצשנר, בתוצאה 3:6, 2:6.

הלטבי ארנסט גולביס הפתיע את המדורג שישי בטורניר, הצ'כי ראדק סטפאנק, כשניצח אותו 4:6, 4:6. "לצערי נכנסתי לכושר בסוף העונה", אמר גולביס בן ה-21, "לאורך העונה שיחקתי כמו שחקן ספרדי - עמדתי שני מטר אחרי קו הבסיס ולא עשיתי כלום". בסיבוב הבא יתמודד גולביס נגד חואן מונאקו, שעלה שלב לאחר פרישתו של גיירמו גרסיה-לופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully