וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם יוון בונה על ישראל

בעוד אנחנו מחכים לתיקו יווני, שם מפנטזים על ניצחון ישראלי בשוויץ. פצאצוגלו: "לא צופה שזה יקרה. אולי יהיה לנו מזל"

בעוד בישראל כולם מחזיקים אצבעות לתיקו בין לטביה ליוון, שעשוי להחזיר את הנבחרת לתמונת המקום השני בבית, ביוון מפנטזים על מתנה דווקא מישראל בדמות ניצחון בשוויץ. מצב כזה עשוי לשלוח את היוונים, במידה וינצחו פעמיים בשני המשחקים הקרובים, ישירות אל המונדיאל מהמקום הראשון בבית 2 ההולך ומסתבך.

"עלינו לבוא בגישה חיובית ולא לחשוב על מה יקרה אם ניכשל. כל שחקן צריך לתת את המיטב כדי שניקח שש נקודות משני המשחקים ואז נחכה להגרלה. אני לא צופה הפסד של שוויץ, אבל קרו דברים בכדורגל. אולי יהיה לנו מזל", הסביר חריסטוס פצאצוגלו, קשר אומוניה ניקוסיה, והיטב להעביר את תחושות השחקנים.

"יש לנו את היכולת להעפיל וחשוב שנראה זאת על המגרש. נצטרך להראות תשוקה על המגרש כי זו הדרך היחידה להשיג שני ניצחונות. אנחנו צריכים את העזרה של הקהל. לא מצפים למתנות מהיריבות", הוסיף גיורגיוס סמאראס מסלטיק, ויואניס אנטידיס סיכם: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולא לחזור על הטעויות מהמשחקים האחרונים וכמובן, שאנחנו זקוקים לקצת מזל".

יוון התכנסה אתמול (שלישי) ופתחה את אימוניה כששחקנים רבים עורכים אימונים חלקיים זכר למשחקי סוף השבוע בליגה. הבלמים סוטיריס קיריגאקוס ואברם פפאדופולוס מוצהבים ולא ישחקו במשחק הראשון נגד לטביה כשהמאמן אוטו רהאגל מודאג מפציעתו של בלם גנואה סוקרטס פפאסתאתופולוס, שהיה צפוי לפתוח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully