וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה לא מתכוון ללכת לשום מקום

בעוד כשבוע ידון מראדונה עם ראשי ההתאחדות על המשך העסקתו: "אם אמשיך זו תהיה הנבחרת שלי בלבד"

לפני כשנה, כשנפגש דייגו ארמנדו מראדונה עם נשיא התאחדות הכדורגל הארגנטינאית, חוליו גרונדונה, הוא העיד כי הפך ל"איש המאושר ביותר בעולם". מאז, מראדונה וארגנטינה חוו מספר מפלות שערערו את מעמדו כמאמן הנבחרת, והטילו ספק גדול בהמשך דרכו. ארגנטינה ניצבת בפני שני משחקי מוקדמות המונדיאל, נגד פרו ואורוגוואי, והיא חייבת שני ניצחונות כדי לא למעוד למקום החמישי שמוביל למשחקי המבחן, או אפילו לא להעפיל למונדיאל 2010.

לימרות הלחץ בו הוא שרוי, מראדונה לא מתרגש מהביקורת ורוצה להמשיך בתפקידו. אחרי משחק החוץ של ארגנטינה באורוגוואי, מראדונה יישב עם ראשי ההתאחדות וידון על המשך העסקתו. מה שמרגיז את מראדונה הוא מספר החלטות שלקח מנג'ר הנבחרת, קרלוס בילארדו, ואם יחתום על חוזה חדש לאחר משחקי המוקדמות הוא לא יהסס להתוות דרך חדשה. "אם אמשיך זו תהיה הנבחרת שלי בלבד", אמר מראדונה, "אף אחד לא יכפה עליי שחקנים".

מראדונה זעם על העובדה שקרלוס טבז ופבלו זבאלטה שיחקו במדי מנצ'סטר סיטי נגד אסטון וילה, מה שגרם לזבאלטה לפציעה, ועייפות בקרב שניהם. "החמצנו את הסירה, מישהו היה צריך לנסוע לאנגליה להביא אותם לפני המשחק. יש לנו שני משחקים חשובים וזה פוגע בנו, נצטרך לחיות עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully