וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקאבס יש שתי סיבות לחייך

קליבלנד נהנתה משיתוף פעולה מוצלח בין לברון לשאקיל ב-87:92 על שארלוט. לארי בראון מפרגן: "הם יהיו נהדרים"

עומרי כספי מושך את תשומת הלב הישראלית, אבל את חובבי ה-NBA בארצות הברית עניין הלילה רק איש אחד: שאקיל אוניל. הביג קקטוס רשם הופעה ראשונה לצד לברון ג'יימס במדי קליבלנד, בניצחון 87:92 על שארלוט. "אני ושאק שיחקנו די טוב ביחד", אמר לברון בסיום על ההופעה המשותפת, "זה לא אמור להיות קשה למישהו מאיתנו, אנחנו יודעים איך לשחק כדורסל ואיך לנצח". שאק קלע 6 נקודות (2 מ-5 מהשדה) והוריד 3 ריבאונדים ב-15:46 דקות משחק.

תוצאות משחקי הלילה:

קליבלנד - שארלוט 87:92
וושינגטון - ממפיס 92:101
פילדלפיה - טורונטו 98:107
סן אנטוניו - יוסטון 99:85

קליבלנד - שארלוט 87:92

הקאבס עשו בקיץ את ההעברה הבולטת ביותר והביאו למלך את שאקיל אוניל, כדי שיהיה לקבוצה כוח מתחת לסל, ניסיון ועומק שדרושים לקחת טבעת. בבכורה המשותפת השניים לא נצצו, אבל זה הספיק לניצחון ולצעד ראשון ברגל ימין. "הם הולכים להיות נהדרים", התנבא שארלוט לארי בראון על השילוב בין הדיזל ללברון. "הם נראים מאומנים, הם עשו חיתוכים טובים, ראו את האיש הפנוי, אני אוהב את הצורה בה הם משחקים וןאת הקבוצה שהם בנו". אוניל, שהסתפק ב-6 נקודות ו-3 ריבאונדים בלבד, החמיא ללברון (15 נקודות): "הוא שחקן ענק, אני מאוד מנוסה ושיחקתי כבר עם שחקנים גדולים וצעירים כמותו. העבודה שלי כאן היא רק למלא את עמדת הסנטר, אני לא חושב לקחת 20-30 זריקות במשחק, אני רק רוצה להשתלב".

אנטוני פארקר, אקס מכבי תל אביב, עלה בחמישייה של הקאבס כשוטינג גארד וקלע 2 נקודות ב-14:09 דקות. מו וויליאמס רשם ערב שקט מאוד עם 6 נקודות ו-2 אסיסטים ב-15 דקות, ומי שהצטיין בשורות הפרשים היה ג'יי.ג'יי היקסון שקלע 15 ב-6 מ-9 מהשדה והוריד 5 ריבאונדים. די.ג'יי אוגוסטין שקלע 12 ב-5 מ-8 מהשדה ומסר 6 אסיסטים, הצטיין בשארלוט.

סן אנטוניו - יוסטון 99:85

טרבור אריזה קלע 9 נקודות בבכורה הלא רשמית שלו במדי יוסטון, שהייתה לקבוצה היחידה שניצחה הלילה בחוץ. ללא יאו מינג הפצוע, קרל לנדרי הוליך את הרוקטס עם 19 נקודות. "זה היה משחק טוב", אמר מאמן יוסטון ריק אדלמן, "אם תהיה לנו תנועת כדור ותנועת שחקנים כזו, נצליח". לואיס סקולה הוסיף 13 לרוקטס.

דג'ואן בלייר הוליך את סן אנטוניו עם 16 מהספסל, ולא הצליח לחפות על ערב חלש של מאנו ג'ינובילי (4 נק', 1מ מ-4 מהשדה, 2 ריב', 2 איב'). למרות זאת, הארגנטינאי קיבל מחמאות ממאנו גרג פופוביץ': "לא צריך להיות מאמן כדי להעריך את המשחק של מאנו, כולם נהנו לצפות בו משחק היום, הוא שחקן גדול וזה נפלא שהוא חזר לפרקט". ריצ'רד ג'פרסון הסתפק ב-6 נקודות ב-15:23 דקות, והספרס, שחסרו את טים דאנקן, מייקל פינלי ואנטוניו מקדייס, קיבלו 15 נקודות מג'ורג' היל.

פילדלפיה - טורונטו 98:107

במשחק שנערך בג'ון לאבאט סנטר בלונדון, ראו 7,200 צופים חמישה שחקנים בדאבל פיגרס שעשו את העבודה לסיקסרס, כשלואיס וויליאמס מוליך את החבורה עם 17 נקודות, ואנדרה איגודלה הוסיף 15 ו-8 אסיסטים. אנדראה באריניאני הצטיין בטורנטו עם 22 נקודות (9 מ-14 מהשדה), אולם ללא כריס בוש והידו טורקוגלו היריבה הייתה גדולה מדי.

וושינגטון - ממפיס 92:101

גילברט ארינס סוף סוף חזר ובוושינגטון יכולים לנשום לרווחה. ארינאס קלע 5 נקודות ומסר 10 אסיסטים בניצחון הוויזארדס. כולם ציפו למאבק עם אלן אייברסון, אבל "התשובה" פצוע, לא שיחק והותיר אותנו חסרי תשובה לגבי העניין, וציפיות למפגש בין הקבוצות במהלך העונה. אנטואן ג'יימיסון היה נהדר עם 20 לוושינגטון, קארון באטלר הוסיף 15. מייק קונלי קלע 12 לגריזליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully